Tim Davie: Do widzów coraz trudniej dotrzeć

Dziś wszyscy oglądają, co chcą, kiedy chcą i na własnych zasadach, ale wciąż wierzę w przyszłość zwykłych linearnych kanałów telewizyjnych – mówi Tim Davie, prezes BBC Worldwide, komercyjnego ramienia grupy BBC.

Publikacja: 01.03.2017 20:46

Tim Davie

Tim Davie

Foto: materiały prasowe

Rz: Wkrótce BBC Worldwide opublikuje wyniki za ostatni rok finansowy. Czego możemy się po nich spodziewać, skąd dziś pochodzi większość przychodów i jak to będzie wyglądało za pięć lat?

BBC Worldwide jest w dobrej kondycji finansowej. Napędza je sprzedaż naszych najważniejszych produkcji. Wartość wysokiej jakości programów wciąż pozostaje bardzo ważna. Wszędzie, także w Polsce, widać dziś rozwój ofert wideo na żądanie, a rynek jest dziś bardzo konkurencyjny. Filmy i seriale oraz bardzo wysokiej jakości dokumenty mogą napędzać wyniki firm i dlatego kupują one nasze treści. Za wcześnie jest, by komentować nasze wyniki, ale myślę, że poradziliśmy sobie w ostatnim roku dobrze, właśnie z uwagi na spore zainteresowanie naszymi treściami.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację