Tim Davie: Do widzów coraz trudniej dotrzeć

Dziś wszyscy oglądają, co chcą, kiedy chcą i na własnych zasadach, ale wciąż wierzę w przyszłość zwykłych linearnych kanałów telewizyjnych – mówi Tim Davie, prezes BBC Worldwide, komercyjnego ramienia grupy BBC.

Publikacja: 01.03.2017 20:46

Tim Davie

Tim Davie

Foto: materiały prasowe

Rz: Wkrótce BBC Worldwide opublikuje wyniki za ostatni rok finansowy. Czego możemy się po nich spodziewać, skąd dziś pochodzi większość przychodów i jak to będzie wyglądało za pięć lat?

BBC Worldwide jest w dobrej kondycji finansowej. Napędza je sprzedaż naszych najważniejszych produkcji. Wartość wysokiej jakości programów wciąż pozostaje bardzo ważna. Wszędzie, także w Polsce, widać dziś rozwój ofert wideo na żądanie, a rynek jest dziś bardzo konkurencyjny. Filmy i seriale oraz bardzo wysokiej jakości dokumenty mogą napędzać wyniki firm i dlatego kupują one nasze treści. Za wcześnie jest, by komentować nasze wyniki, ale myślę, że poradziliśmy sobie w ostatnim roku dobrze, właśnie z uwagi na spore zainteresowanie naszymi treściami.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?
Opinie Ekonomiczne
Prezydentura Nawrockiego będzie osłabiać giełdę i złotego, podbijać koszt długu
Opinie Ekonomiczne
Cieślak-Wróblewska: Finanse publiczne to temat tabu, którego nie możemy dłużej unikać