Reklama

Ręce zawsze na kierownicy

Kierowca Porsche będzie mógł skorzystać z opcji montowanych w autach autonomicznych, np. aplikacji, która wskaże szybszą drogę czy miejsce parkingowe. Ale decyzję zawsze podejmie sam – mówi prezes Porsche Oliver Blume.

Aktualizacja: 18.04.2017 21:25 Publikacja: 18.04.2017 21:08

Oliver Blume

Oliver Blume

Foto: materiały prasowe

Rz: W tym roku Porsche ma dwie premiery. Kolejny model sportowego 911 i auto rodzinne Panamera. Z którym modelem wiąże pan większe oczekiwania?

Te auta trudno porównać. Wyzwaniem jest model 911, to czysta klasyka. Zawsze jest dla nas punktem odniesienia, kiedy zastanawiamy się, co zrobić, żeby trafić po raz kolejny w gusty konsumentów, nie tracąc nic z tradycji, ale jednocześnie ulepszyć kolejny model. Z kolei poprzednia Panamera była autem bez zarzutu, dobrze się prowadziła. Przygotowując nową wersję Panamera Grand Turismo, położyliśmy nacisk na stylistykę. Zresztą już wtedy, kiedy przygotowywaliśmy pierwszą Panamerę, w zamyśle mieliśmy duże auto rodzinne. Każdy nowy model jest wyzwaniem, bo Porsche ma za sobą długą historię. Z drugiej strony jednak na samej tradycji daleko się nie zajedzie. Trzeba więc mieć nieustannie pomysły na rozwój marki w przyszłości, więc dlatego zawsze staramy się mieć w swojej ofercie „czyste" modele sportowe, jak 911 GT3, ale i modele dla miłośników jazdy po mieście albo z rodziną na wakacje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama