Reklama
Rozwiń
Reklama

Ambicje deweloperów i klientów idą w parze

Deweloperzy dosyć solidnie, i to przez lata całe, zapracowali na mniej lub bardziej stereotypowe opinie na temat branży. Jedna z nich mówi, że dla zysku firmy deweloperskie są w stanie zrobić wszystko. Zabudują każdy skrawek ziemi jakimiś szkaradzieństwami i upchają tam swoich klientów tak gęsto, jak tylko się da.

Publikacja: 25.05.2017 20:45

Ambicje deweloperów i klientów idą w parze

Foto: Fotorzepa, Maciej Zienkiewicz

Nie odbiegało to daleko od rzeczywistości, ale istotny jest tutaj czas przeszły. Podczas zorganizowanego przez „Rzeczpospolitą" kongresu Real Estate Impactor w Gdyni (czytaj N4) dużo mówiliśmy o zmianach, które przechodzi branża. Jedna z najpoważniejszych dotyczy właśnie podejścia do przestrzeni i do kwestii zysku. Mechanizm zarabiania za wszelką cenę teraz przestaje działać. Klienci tego nie chcą i, co ważniejsze, mają wybór. A wybierają lepsze rozwiązania architektoniczne i urbanistyczne, lepsze miejsca do życia i pracy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama