Reklama

Brexit nie zmieni postrzegania naszych marek

Modlę się, żeby brexit był łagodny. Musimy zrobić wszystko, by jego niekorzystne skutki były jak najmniej odczuwalne – mówi wiceprezes Jaguara Land Rovera Andy Goss.

Aktualizacja: 26.10.2017 07:34 Publikacja: 25.10.2017 21:00

Brexit nie zmieni postrzegania naszych marek

Foto: Bloomberg

Rz: Obawia się pan „twardego" brexitu?

Może inaczej. Modlę się, żeby był łagodny. Jaki ostatecznie będzie, to wielka niewiadoma, a dla biznesu już nawet taka sytuacja nigdy nie jest korzystna. Ze swojej strony przedstawiliśmy bardzo konkretne oczekiwania, czego tak naprawdę chcemy. Mamy prawo mówić o tym głośno, bo w Wielkiej Brytanii zatrudniamy 42 tys. osób. Jesteśmy jednocześnie największym brytyjskim eksporterem do wielu krajów świata. Dlatego powiedzieliśmy otwarcie rządowi: nie chcemy być świadkiem pojawienia się cel, jakichś barier w handlu, konieczności cięcia zatrudnienia. To wszystko wyartykułowaliśmy bardzo jasno i powtarzamy przy każdej nadarzającej się okazji. Chcemy jednak, aby słyszeli nas również unijni politycy, bo na kontynencie już w tej chwili zatrudniamy 12 tys. osób. Dlatego właśnie politycy po obydwu stronach stołu negocjacyjnego mają obowiązek doprowadzić do możliwie najlepszego porozumienia w sprawie wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Dla nich muszą się liczyć przede wszystkim miejsca pracy i konsumenci.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama