Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.11.2017 20:52 Publikacja: 22.11.2017 20:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Werner
Rz: Chcecie państwo przejąć kilkanaście procent rynku energetyków w USA. Jak pan chce tego dokonać?
Zaczęły się negocjacje z dużymi sieciami, które wprowadzą nasze marki napojów energetycznych na amerykański rynek. Mike Tyson jest twarzą naszych produktów i także mocno się angażuje. Liczymy, że jako jedna z niewielu polskich firm zdobędziemy Amerykę. Nie inwestujemy w ciemno, jesteśmy po badaniach konsumenckich, z których wynika, że Amerykanom bardzo podobała się koncepcja związana z zaangażowaniem do promocji właśnie Mike'a Tysona. Współpraca z nami pozwoliła jemu odkurzyć karierę, teraz występuje w telewizyjnych programach, w filmach, dostał drugie życie. Jego wielka legenda boksu została przypomniana Amerykanom. Na jego legendzie chcemy oprzeć nasz biznes w USA. W Polsce nasze marki są już albo numerem jeden, albo dwa, a teraz swój czas skierowałem głównie na rynki zagraniczne. Jesteśmy w 59 krajach. Teraz duże nadzieje wiążemy z USA.
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Proponujemy trzy bonusy dla seniorów zachęcające do opóźnienia przejścia na emeryturę. Są one osadzone w systemi...
Mamy świetnych naukowców i doskonałe projekty. Tyle że nie widać ich zbytnio w postaci już gotowych i podbijając...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Kryzys pomocowy to czas, kiedy Polska ma okazję pokazać swoją wiarygodność, nie opuszczając partnerów nawet wted...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas