Reklama

Prezes FoodCare Wiesław Włodarski: Teraz pora na Stany Zjednoczone

Nasza marka jest już w kilku tysiącach sklepów polonijnych, teraz rozmawiamy z 7-Eleven, Walmartem i kilkoma innymi graczami. Wezmą nasz produkt – mówi prezes FoodCare Wiesław Włodarski.

Aktualizacja: 22.11.2017 20:52 Publikacja: 22.11.2017 20:00

Prezes FoodCare Wiesław Włodarski: Teraz pora na Stany Zjednoczone

Foto: Fotorzepa, Piotr Werner

Rz: Chcecie państwo przejąć kilkanaście procent rynku energetyków w USA. Jak pan chce tego dokonać?

Zaczęły się negocjacje z dużymi sieciami, które wprowadzą nasze marki napojów energetycznych na amerykański rynek. Mike Tyson jest twarzą naszych produktów i także mocno się angażuje. Liczymy, że jako jedna z niewielu polskich firm zdobędziemy Amerykę. Nie inwestujemy w ciemno, jesteśmy po badaniach konsumenckich, z których wynika, że Amerykanom bardzo podobała się koncepcja związana z zaangażowaniem do promocji właśnie Mike'a Tysona. Współpraca z nami pozwoliła jemu odkurzyć karierę, teraz występuje w telewizyjnych programach, w filmach, dostał drugie życie. Jego wielka legenda boksu została przypomniana Amerykanom. Na jego legendzie chcemy oprzeć nasz biznes w USA. W Polsce nasze marki są już albo numerem jeden, albo dwa, a teraz swój czas skierowałem głównie na rynki zagraniczne. Jesteśmy w 59 krajach. Teraz duże nadzieje wiążemy z USA.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
André Mierzwa: Jak Francja leczy swoją służbę zdrowia
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zwycięstwo na punkty
Opinie Ekonomiczne
Marek Kutarba: Czołgi K2: sukces po długich negocjacjach?
Opinie Ekonomiczne
Kolejnej szansy nie będzie. Jak Polska przespała prezydencję w Unii
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Karuzela z prezesami zwolniła. Na chwilę?
Reklama
Reklama