Reklama

Prezes FoodCare Wiesław Włodarski: Teraz pora na Stany Zjednoczone

Nasza marka jest już w kilku tysiącach sklepów polonijnych, teraz rozmawiamy z 7-Eleven, Walmartem i kilkoma innymi graczami. Wezmą nasz produkt – mówi prezes FoodCare Wiesław Włodarski.

Aktualizacja: 22.11.2017 20:52 Publikacja: 22.11.2017 20:00

Prezes FoodCare Wiesław Włodarski: Teraz pora na Stany Zjednoczone

Foto: Fotorzepa, Piotr Werner

Rz: Chcecie państwo przejąć kilkanaście procent rynku energetyków w USA. Jak pan chce tego dokonać?

Zaczęły się negocjacje z dużymi sieciami, które wprowadzą nasze marki napojów energetycznych na amerykański rynek. Mike Tyson jest twarzą naszych produktów i także mocno się angażuje. Liczymy, że jako jedna z niewielu polskich firm zdobędziemy Amerykę. Nie inwestujemy w ciemno, jesteśmy po badaniach konsumenckich, z których wynika, że Amerykanom bardzo podobała się koncepcja związana z zaangażowaniem do promocji właśnie Mike'a Tysona. Współpraca z nami pozwoliła jemu odkurzyć karierę, teraz występuje w telewizyjnych programach, w filmach, dostał drugie życie. Jego wielka legenda boksu została przypomniana Amerykanom. Na jego legendzie chcemy oprzeć nasz biznes w USA. W Polsce nasze marki są już albo numerem jeden, albo dwa, a teraz swój czas skierowałem głównie na rynki zagraniczne. Jesteśmy w 59 krajach. Teraz duże nadzieje wiążemy z USA.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama