Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.01.2018 14:14 Publikacja: 24.01.2018 14:14
Foto: materiały prasowe
Pierwszą z nich są zmiany zachowań konsumentów i ich podatność na treści marketingowe drukowane na opakowaniach produktów, postęp technologiczny zwiększający możliwości w tym zakresie oraz rosnący udział zakupów internetowych. Buduje to dodatkowy popyt na opakowania tekturowe, wykorzystywane do konfekcjonowania przesyłek na końcowym odcinku łańcucha dostaw, i stawia coraz wyższe wymagania w stosunku do jakości opakowań i znajdującego się na nich nadruku. W konsekwencji rośnie popyt nie tylko na opakowania, ale też na coraz nowocześniejsze maszyny drukarskie.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas