Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.01.2018 14:14 Publikacja: 24.01.2018 14:14
Foto: materiały prasowe
Pierwszą z nich są zmiany zachowań konsumentów i ich podatność na treści marketingowe drukowane na opakowaniach produktów, postęp technologiczny zwiększający możliwości w tym zakresie oraz rosnący udział zakupów internetowych. Buduje to dodatkowy popyt na opakowania tekturowe, wykorzystywane do konfekcjonowania przesyłek na końcowym odcinku łańcucha dostaw, i stawia coraz wyższe wymagania w stosunku do jakości opakowań i znajdującego się na nich nadruku. W konsekwencji rośnie popyt nie tylko na opakowania, ale też na coraz nowocześniejsze maszyny drukarskie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W świecie ekonomii szerzą się dziś nowe trendy i zjawiska, które wydają się iść wbrew całej dotychczasowej wiedz...
Jeśli nie zachowamy konkurencji między dostawcami sprzętu wojskowego, to systemy, które kupimy, nie będą najleps...
Zwiększanie liczby samolotów w dzierżawie finansowej i przejmowanie ich na własność, po spłaceniu rat, jest kluc...
Polska gospodarka pędzi, ale bez kierowcy. Rząd wciąż nie ma planu, ministrowie grają tylko na siebie, a przedsi...
Państwo w polityce przemysłowej powinno dbać o silną konkurencję dokonującą kreatywnej destrukcji, a nie sztuczn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas