Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2018 21:00 Publikacja: 18.07.2018 21:00
Foto: Pixabay
Google dawał opracowany przez siebie system Android za darmo, ale w pakiecie z innymi, domyślnie zainstalowanymi swoimi produktami, choćby wyszukiwarką Chrome. Dzięki temu mógł później czerpać większe przychody na rynku reklamowym, a w efekcie zdominował zarówno rynek systemów mobilnych, jak i wyszukiwarek.
Tracili na tym oczywiście konkurenci, ale potencjalnie także konsumenci. Google w poprzedniej sprawie dostał karę za to, że poniekąd manipulował wynikami wyszukiwania, wyżej umieszczając oferty ze swoich serwisów, niżej zaś te od konkurencji.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas