Młodzi chcą darmo

Rozbuchane potrzeby młodych Polaków skłaniają ich do wpadania w długi.

Aktualizacja: 09.07.2019 21:09 Publikacja: 09.07.2019 21:00

Młodzi chcą darmo

Foto: Adobe Stock

Młode pokolenie, często wychowywane w cieplarnianych warunkach, ma niesłychanie rozbudzone potrzeby konsumpcyjne. Nakręca to internet, który jest dla nich naturalny jak woda i powietrze – korzystają z sieci non stop i z niej czerpią wzorce, nie zawsze tego warte.

Blogerzy czy influencerzy przerzucają się gadżetami, które potwierdzają status – bez odpowiedniego modelu telefonu w środowisku nie istniejesz. Ale tylko bloger dostaje telefon za darmo i jeszcze ktoś mu płaci za to, by się z nim pokazywał.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację