Reklama

Polskie firmy jadą do Zatoki Perskiej

Arabia Saudyjska, Katar i Oman mają być perspektywicznymi kierunkami dla ekspansji polskich firm.

Publikacja: 03.05.2015 22:00

Debatę prowadził redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota

Debatę prowadził redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

W maju do Omanu wyjeżdża organizowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych misja, w której wezmą także udział przedsiębiorcy z kilkudziesięciu firm. Niedawno podobną misję MSZ zorganizowało do Arabii Saudyjskiej i Kataru. O tym, jak robić tam interesy, dyskutowano podczas debaty „Go Global, Go Arabia Saudyjska, Katar i Oman" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" przy współudziale Banku HSBC w Polsce.

MSZ spodziewa się po majowej wizycie w Omanie równie korzystnego przyjęcia jak wcześniej w Arabii i Katarze.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama