Polskie firmy jadą do Zatoki Perskiej

Arabia Saudyjska, Katar i Oman mają być perspektywicznymi kierunkami dla ekspansji polskich firm.

Publikacja: 03.05.2015 22:00

Debatę prowadził redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota

Debatę prowadził redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

W maju do Omanu wyjeżdża organizowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych misja, w której wezmą także udział przedsiębiorcy z kilkudziesięciu firm. Niedawno podobną misję MSZ zorganizowało do Arabii Saudyjskiej i Kataru. O tym, jak robić tam interesy, dyskutowano podczas debaty „Go Global, Go Arabia Saudyjska, Katar i Oman" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" przy współudziale Banku HSBC w Polsce.

MSZ spodziewa się po majowej wizycie w Omanie równie korzystnego przyjęcia jak wcześniej w Arabii i Katarze.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację