Reklama
Rozwiń
Reklama

Zbigniew Inglot o planach dla firmy

Zbigniew Inglot, przewodniczący rady nadzorczej rodzinnej firmy kosmetycznej, chciałby, by za pięć lat Inglot był najbardziej rozpoznawalną polską marką na świecie.

Aktualizacja: 08.06.2015 08:15 Publikacja: 07.06.2015 22:00

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakiś czas temu zapowiadał Pan, że w 2018 roku na świecie będzie 500 sklepów z logo Inglota. To ile jest ich teraz?

Zbigniew Inglot: Już mamy około 530 salonów w 75 krajach.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama