Reklama

Zbigniew Inglot o planach dla firmy

Zbigniew Inglot, przewodniczący rady nadzorczej rodzinnej firmy kosmetycznej, chciałby, by za pięć lat Inglot był najbardziej rozpoznawalną polską marką na świecie.

Aktualizacja: 08.06.2015 08:15 Publikacja: 07.06.2015 22:00

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakiś czas temu zapowiadał Pan, że w 2018 roku na świecie będzie 500 sklepów z logo Inglota. To ile jest ich teraz?

Zbigniew Inglot: Już mamy około 530 salonów w 75 krajach.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Co polscy politycy wiedzą o gospodarce i dlaczego jest to groźne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: Dylematy finansowania zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Używane, tanio oddam. O co chodzi z amerykańskimi transporterami Stryker?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama