Czytelnicy będą płacić za fachową i rzetelną wiedzę

Przestajemy myśleć o marce prasowej w kategoriach wyłącznie dziennika - mówi Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication.

Aktualizacja: 17.06.2015 23:42 Publikacja: 17.06.2015 22:00

Czytelnicy będą płacić za fachową i rzetelną wiedzę

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Rz: W jaki sposób można nadrabiać spadki w segmencie prasy papierowej w mediach cyfrowych?

Dariusz Bąk: Zapotrzebowanie na informację zawsze będzie istniało, szczególnie na tę bardzo specjalistyczną, rzetelną, która nie jest powszechnie dostępna, bo wymaga  określonej wiedzy i specjalistów. Zmieni się tylko formuła jej dystrybucji i percepcja Internetu, który przestanie być postrzegany jako źródło darmowej informacji. Na korzyść cyfrowych wydań dzienników przemawiają wygoda użytkowania wydań cyfrowych, aplikacji czy stron internetowych. Odbiorca już uczy się płacić w sieci za pozyskiwane tam treści. Tak jest w przypadku muzyki, filmu, tak samo będzie w przypadku informacji.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jak wziąć cła na celownik i odwinąć się Trumpowi?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama