Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR

Nawet jeśli niektóre firmy traktują społeczną odpowiedzialność biznesu, w tym inicjatywy edukacyjne, jako wsparcie w budowaniu dobrego wizerunku albo w osiągnięciu lepszych wyników, to i tak mogą zrobić wiele dobrego dla otoczenia.

Publikacja: 20.11.2016 20:58

Foto: 123RF

Jakie znaczenie ma społeczna odpowiedzialność biznesu dla firm i gospodarki, dlaczego przedsiębiorstwa angażują się w działania edukacyjne, i czy państwo powinno je w tym wspierać – to niektóre z pytań, na które odpowiadali eksperci oraz przedstawiciele rządu i biznesu uczestniczący w dyskusji pt. „Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy" podczas 6. edycji Targów CSR.

Dyskusja zorganizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu poprzedziła ogłoszenie pierwszej w Polsce listy 51 najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych, której partnerem medialnym była „Rzeczpospolita". Poniżej przedstawiamy opinie uczestników spotkania:

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację