Reklama
Rozwiń
Reklama

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Niskie wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego są problemem mediów publicznych w Polsce nie od dziś.

Publikacja: 22.02.2017 20:47

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

W ostatnich latach wprawdzie rosły (w 2016 r. sięgnęły niecałych 750 mln zł, podczas gdy w 2014 – 500 mln zł), mile zaskakując sceptycznych prognostyków, ale i tak nie pokrywają nawet połowy kosztów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia, szacowanych na ponad 2,5 mld zł rocznie. To dlatego Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji – bez względu na obsadę i partię rządzącą – od lat próbuje znaleźć rozwiązanie tego problemu. Bezpośrednim kłopotem jest niesubordynacja płatników, czyli... nas, proszę państwa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama