Reklama

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Niskie wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego są problemem mediów publicznych w Polsce nie od dziś.

Publikacja: 22.02.2017 20:47

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

W ostatnich latach wprawdzie rosły (w 2016 r. sięgnęły niecałych 750 mln zł, podczas gdy w 2014 – 500 mln zł), mile zaskakując sceptycznych prognostyków, ale i tak nie pokrywają nawet połowy kosztów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia, szacowanych na ponad 2,5 mld zł rocznie. To dlatego Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji – bez względu na obsadę i partię rządzącą – od lat próbuje znaleźć rozwiązanie tego problemu. Bezpośrednim kłopotem jest niesubordynacja płatników, czyli... nas, proszę państwa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama