Reklama

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Niskie wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego są problemem mediów publicznych w Polsce nie od dziś.

Publikacja: 22.02.2017 20:47

Apolityczny kłopot z opłatą audiowizualną

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

W ostatnich latach wprawdzie rosły (w 2016 r. sięgnęły niecałych 750 mln zł, podczas gdy w 2014 – 500 mln zł), mile zaskakując sceptycznych prognostyków, ale i tak nie pokrywają nawet połowy kosztów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia, szacowanych na ponad 2,5 mld zł rocznie. To dlatego Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji – bez względu na obsadę i partię rządzącą – od lat próbuje znaleźć rozwiązanie tego problemu. Bezpośrednim kłopotem jest niesubordynacja płatników, czyli... nas, proszę państwa.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama