Filip Wojciechowski: Do Europy pod swoją marką

Dziś zdecydowana większość eksportu polskiego meblarstwa to sprzedaż mocy produkcyjnych. Konkurencja w takim wypadku dotyczy wyłącznie ceny. To mało przyszłościowe rozwiązanie – mówi prezes firmy Black Red White Filip Wojciechowski.

Aktualizacja: 29.03.2017 07:39 Publikacja: 28.03.2017 19:29

Filip Wojciechowski

Filip Wojciechowski

Foto: materiały prasowe

Rz: Rok temu spółka Black Red White przyjęła nową strategię, dzięki której jej obroty na koniec 2019 roku mają sięgnąć 4 mld zł. Jakie były w roku 2016?

Ponad 1,7 mld zł. Mimo bardzo ostrej walki konkurencyjnej był to dobry rok. Nasza sprzedaż rosła zarówno w kraju, jak i za granicą. Wzrost eksportu był mocniejszy, dwucyfrowy. Dziś poza granicami kraju realizujemy ok. 40 proc. naszej sprzedaży.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację