Reklama

Filip Wojciechowski: Do Europy pod swoją marką

Dziś zdecydowana większość eksportu polskiego meblarstwa to sprzedaż mocy produkcyjnych. Konkurencja w takim wypadku dotyczy wyłącznie ceny. To mało przyszłościowe rozwiązanie – mówi prezes firmy Black Red White Filip Wojciechowski.

Aktualizacja: 29.03.2017 07:39 Publikacja: 28.03.2017 19:29

Filip Wojciechowski

Filip Wojciechowski

Foto: materiały prasowe

Rz: Rok temu spółka Black Red White przyjęła nową strategię, dzięki której jej obroty na koniec 2019 roku mają sięgnąć 4 mld zł. Jakie były w roku 2016?

Ponad 1,7 mld zł. Mimo bardzo ostrej walki konkurencyjnej był to dobry rok. Nasza sprzedaż rosła zarówno w kraju, jak i za granicą. Wzrost eksportu był mocniejszy, dwucyfrowy. Dziś poza granicami kraju realizujemy ok. 40 proc. naszej sprzedaży.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama