Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojciech Kostrzewa, wiceprezes Polskiej Rady Biznesu: Apelujemy o dialog z biznesem

Polskie firmy, by w ogóle myśleć o ekspansji na zagraniczne rynki, najpierw muszą mieć pewność działania na rodzimym – zauważa Wojciech Kostrzewa, wiceprezes Polskiej Rady Biznesu.

Aktualizacja: 26.05.2017 07:10 Publikacja: 25.05.2017 21:21

Wojciech Kostrzewa

Wojciech Kostrzewa

Foto: Rzeczpospolita, Robert Gardziński

Rz: Czy pana zdaniem plan Morawieckiego jest potrzebny gospodarce i przedsiębiorcom?

Zapewne tak, problem w tym, że na razie ten plan jest w dużej mierze listą zapowiedzi, a wdrażania go w życie jest bardzo mało. Poza tym obserwujemy sprzeczne komunikaty płynące z rządu. Z jednej strony słyszymy narrację o konieczności wspierania przedsiębiorczości, z drugiej strony zaś wzrasta poziom represyjności wobec biznesu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama