Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2017 18:34 Publikacja: 16.07.2017 18:34
Foto: materiały prasowe
Rz: OT Logistics mocno inwestuje w kolejowe przewozy towarowe. Dokonaliście kilku przejęć i rozszerzacie działalność. Jakie macie kolejne cele?
Zbigniew Nowik: Obecnie nasze aktywa kolejowe konsolidujemy wokół firmy STK. Docelowo tylko ona będzie zajmować się działalnością operacyjną związaną z przewozami kolejowymi. Mamy nadzieję, że efekty ekonomiczne konsolidacji działalności kolejowej będą widoczne już w drugim półroczu. Co do zasady nie zamierzamy zabiegać o zlecenia w najbardziej konkurencyjnych segmentach rynku, takich jak przewozy węgla. Bardziej nastawiamy się na transport nawozów sztucznych, produktów agro oraz innych niszowych ładunków, które pozwalają uzyskiwać stosunkowo dobre marże. Chcemy, aby nasz tabor obsługiwał głównie przewozy w korytarzu transportowym Bałtyk–Adriatyk. Już dziś możemy je w istotnym stopniu realizować dzięki posiadanym licencjom na świadczenie przewozów kolejowych w Polsce, Czechach, Niemczech oraz na Białorusi, Ukrainie, Węgrzech i Słowacji.
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Podatek od handlu może pójść w górę i objąć internet. Podatki sektorowe to wygodne dla polityków narzędzie. Wybo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Nasz kraj nie może być zależny od mocarstw technologicznych. Jak tego uniknąć i wzmocnić naszą suwerenność cyfrową?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas