Aktualizacja: 04.08.2017 07:22 Publikacja: 03.08.2017 21:04
Adam Roman
Foto: materiały prasowe
Rz: Ubezpieczenie nawet sporej firmy jeszcze niedawno było stosunkowo proste. Teraz przeglądając oferty, można się pogubić w możliwościach. W jaki sposób przebiegała ewolucja tego biznesu?
Każdy czas ma swoje metody rozwijania biznesu. Początki wolnego rynku rzeczywiście cechowały się prostymi schematami. Te jednak wyczerpały się w momencie, gdy na rynku pojawiła się poważna konkurencja. Rozwój tego sektora wspierało dostarczanie nowych, lepszych rozwiązań. Dzisiaj proste metody przestały działać. Aby wyprzedzać konkurencję, trzeba systematycznie proponować coś nowego. Z jednej strony oznacza to popyt na twarde i beznamiętne reguły wyceny ryzyka – stale udoskonalane pozostają one filarem dobrego ubezpieczeniowego rzemiosła. Ale z drugiej strony oczekiwania związane z profesjonalnym i jak najbardziej komfortowym sposobem obsługi nieustannie rosną.
Producenci mebli to kolejna z polskich lokomotyw po motoryzacji czy transporcie międzynarodowym, która dostała o...
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas