Reklama

Warszawa: debiut AC Hotels by Marriott

Designerska marka sieci Marriott International wkrótce zadebiutuje na warszawskim rynku. Hotel powstanie przy Al. Jerozolimskich.

Aktualizacja: 22.01.2018 13:43 Publikacja: 22.01.2018 13:32

AC Hotels by Marriott

AC Hotels by Marriott

Foto: materiały prasowe

Inwestor, spółka Westgate, wspierana przez wyłącznego agenta - firmę doradczą Hotel Professionals, zawarł z siecią Marriott International umowę franczyzową na pierwszy w stolicy i drugi w Polsce hotel marki AC Hotels by Marriott. Hotelem będzie zarządzać siostrzana spółka Hotel Professionals -Management Group.

Hotel powstanie przy Alejach Jerozolimskich obok centrum handlowego Blue City oraz Dworca Zachodniego. To trzeci pod względem wielkości kwartał biurowy w Warszawie.

- AC Hotels by Marriott to marka sieci Marriott International pozycjonująca się w segmencie midscale, przeznaczona dla nowego pokolenia podróżujących. Hotele marki AC Hotels by Marriott znane są z nowoczesnego wystroju, zarówno przestrzeni publicznych, jak i pokojów i ze swojego holu AC Lounge, który działa jako coworkingowa przestrzeń w ciągu dnia i tętniąca życiem przestrzeń wieczorem - opisują przedstawiciele Hotel Professionals.

Jak mówią liczą na młodych podróżnych, odwiedzających miasto zarówno w celach biznesowych, jak i turystycznych, ceniących współczesne przestrzenie w dobrze skomunikowanych miejscach oraz nowinki technologiczne.

Nowy obiekt będzie miał około 260 pokojów, przestrzeń konferencyjną i restaurację, a na ostatnim piętrze sky bar z widokiem na miasto.

Reklama
Reklama

Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International, komentuje: - Marriott jest wielce podekscytowany wprowadzeniem do Warszawy marki AC by Marriott. Marka ta jest idealnie dopasowana do potrzeb dzisiejszego podróżnika, oferując eleganckie i nowoczesne, a zarazem tętniące życiem przestrzenie publiczne. AC będzie niewątpliwie atrakcyjnym punktem na mapie hotelowej Warszawy.

- Bardzo się cieszymy, że jesteśmy częścią tego projektu. Uważamy, że marka ta idealnie wpisuje się w tę lokalizację. Będzie wartością dodaną dzielnicy. Cieszymy się, że będziemy mogli zarządzać tym hotelem - dodaje Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.

Nieruchomości
Używane mieszkania wróciły do łask kupujących
Nieruchomości
Bitwa o najlepsze biura. Najsłabsze obiekty wypadną z rynku
Nieruchomości
Rynek nieruchomości dwa lata po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Czy będą kolejki u notariuszy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Nieruchomości
Czy to już czas na zakup mieszkania? Nie brakuje pesymistów
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama