Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.07.2018 09:46 Publikacja: 04.07.2018 09:46
Foto: materiały prasowe
W I połowie 2018 r. deweloper sprzedał 646 mieszkania, o 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy to firma chwaliła się 37-proc. wzrostem rok do roku. W samym II kwartale nabywców znalazło 389 lokali, o 66 proc. więcej niż rok wcześniej.
– Naszym celem jest dostosowanie oferty do oczekiwań klientów, dlatego w najbliższych miesiącach planujemy rozpoczęcie sprzedaży kolejnych projektów. Pozwoli to naszym klientom na komfort wyboru lokali w topowych lokalizacjach, a tym samym będzie miało pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży w II półroczu. Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż m.in. zupełnie nowych inwestycji we Wrocławiu i Krakowie – mówi cytowany w komunikacie Krzysztof Andrulewicz, prezes Archicomu. – Nasze projekty cieszą się bardzo dobrą renomą, dzięki czemu klienci byli w stanie zaakceptować nieco wyższe ceny wynikające z rosnących kosztów budowy i zdecydować się na zakup zarówno na własne potrzeby, jak i w celach inwestycyjnych. Popytowi sprzyja nadal dobra koniunktura rynkowa – dodaje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Deweloper ogłasza start nowej inwestycji w stolicy – Piniova Apartamenty. Firma wybuduje mieszkania także w Szcz...
W czterech budynkach przy powstającej stacji metra Chrzanów w Warszawie powstało 517 mieszkań PRS.
Pierwsi mieszkańcy osiedla na radomskim Wacynie odbiorą klucze we wrześniu. Nieruchomość ma zielony certyfikat.
Największy wybór mieszkań z wyższej półki klienci mają na Mokotowie. Liczy się dobre sąsiedztwo, zieleń, usługi.
Deweloper rozpoczyna budowę mieszkań na południowym wybrzeżu Hiszpanii. Startuje pierwszy etap inwestycji 360° b...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas