Więcej niż mieszkanie

Nabywcy lokali oczekują wartości dodanej i są gotowi zapłacić za to więcej.

Publikacja: 03.12.2018 12:05

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu REAS i Obido.

Foto: Materiały Inwestora

Jak dowodzi badanie firmy REAS, duży odsetek Polaków – potencjalnych nabywców mieszkań - oczekuje czegoś więcej niż dachu nad głową. Nie chodzi nawet o „inteligentne domy" - czyli sterowanie smartfonem zainstalowanymi w mieszkaniu systemami – to zresztą wciąż śladowa część oferty deweloperów. Badanie REAS przeprowadzone na zlecenie Echo Investment we współpracy z Obido - internetową wyszukiwarką mieszkań – wskazuje na kilka obszarów preferowanych w najbliższym otoczeniu lokum.

Z raportu „Smart home, smart community, smart city" wynika, że co piąty badany deklaruje, że chętniej kupi mieszkanie na osiedlu z określonymi usługami: samoobsługową pralną z suszarnią, dostępem do skuterów na minuty i carsharingu. Ankietowani są skłonni dopłacić za ładowarkę do aut elektrycznych w garażu, przypisane miejsce do parkowania roweru a także dostęp do paczkomatu na osiedlu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Tyle płacimy za mieszkania z drugiej ręki. Nie ma spektakularnych przecen
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama