Więcej niż mieszkanie

Nabywcy lokali oczekują wartości dodanej i są gotowi zapłacić za to więcej.

Publikacja: 03.12.2018 12:05

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu REAS i Obido.

Foto: Materiały Inwestora

Jak dowodzi badanie firmy REAS, duży odsetek Polaków – potencjalnych nabywców mieszkań - oczekuje czegoś więcej niż dachu nad głową. Nie chodzi nawet o „inteligentne domy" - czyli sterowanie smartfonem zainstalowanymi w mieszkaniu systemami – to zresztą wciąż śladowa część oferty deweloperów. Badanie REAS przeprowadzone na zlecenie Echo Investment we współpracy z Obido - internetową wyszukiwarką mieszkań – wskazuje na kilka obszarów preferowanych w najbliższym otoczeniu lokum.

Z raportu „Smart home, smart community, smart city" wynika, że co piąty badany deklaruje, że chętniej kupi mieszkanie na osiedlu z określonymi usługami: samoobsługową pralną z suszarnią, dostępem do skuterów na minuty i carsharingu. Ankietowani są skłonni dopłacić za ładowarkę do aut elektrycznych w garażu, przypisane miejsce do parkowania roweru a także dostęp do paczkomatu na osiedlu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen
Nieruchomości
Polski kapitał na łowach. Jest głód inwestowania w nieruchomości
Nieruchomości
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim będzie miastem przyszłości
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
Najbliższy poniedziałek to dzień prawdy dla Grupy Ghelamco