Reklama

Więcej niż mieszkanie

Nabywcy lokali oczekują wartości dodanej i są gotowi zapłacić za to więcej.

Publikacja: 03.12.2018 12:05

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu

Browary Warszawskie - to pierwszy Echo Investment z dodatkowymi elementami, o których mowa w badaniu REAS i Obido.

Foto: Materiały Inwestora

Jak dowodzi badanie firmy REAS, duży odsetek Polaków – potencjalnych nabywców mieszkań - oczekuje czegoś więcej niż dachu nad głową. Nie chodzi nawet o „inteligentne domy" - czyli sterowanie smartfonem zainstalowanymi w mieszkaniu systemami – to zresztą wciąż śladowa część oferty deweloperów. Badanie REAS przeprowadzone na zlecenie Echo Investment we współpracy z Obido - internetową wyszukiwarką mieszkań – wskazuje na kilka obszarów preferowanych w najbliższym otoczeniu lokum.

Z raportu „Smart home, smart community, smart city" wynika, że co piąty badany deklaruje, że chętniej kupi mieszkanie na osiedlu z określonymi usługami: samoobsługową pralną z suszarnią, dostępem do skuterów na minuty i carsharingu. Ankietowani są skłonni dopłacić za ładowarkę do aut elektrycznych w garażu, przypisane miejsce do parkowania roweru a także dostęp do paczkomatu na osiedlu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne. Jakie budynki preferują inwestorzy
Nieruchomości
Jawność cen mieszkań w praktyce. Deweloperzy zdali egzamin?
Nieruchomości
Prezes Grupy HRE aresztowany. Zarządca opracowuje plan zaspokojenia wierzycieli
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania w Polsce kupują zagraniczni klienci
Reklama
Reklama