Reklama
Rozwiń
Reklama

Echo Investment chce dalej rosnąć w mieszkaniówce

Popyt na lokale jest stabilny mimo rosnących cen. Firma powiększa grupę i liczy na dalszy skokowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 31.03.2021 21:00

Echo Investment chce dalej rosnąć w mieszkaniówce

Foto: materiały prasowe

Echo Investment, powiększone o wrocławski biznes Archicomu, celuje w tym roku w sprzedaż ponad 3200 mieszkań – zapowiedział podczas konferencji wynikowej prezes Nicklas Lindberg. Poproszony o szczegóły, podkreślił, że przejęcie jest w toku i ostateczny pułap sprzedaży grupy w nowym kształcie zostanie podany po zamknięciu transakcji. W 2020 r. liderami rynku pod względem sprzedaży były Dom Development (3756), Atal (2896) i Robyg (2738).

W 2020 r. samo Echo wypracowało rekordowy wynik, znajdując nabywców na 1570 lokali na spadkowym rynku, o 16 proc. więcej niż w 2019 r. Według danych Archicomu sprzedaż we Wrocławiu sięgnęła 968 lokali, o 19 proc. mniej niż rok wcześniej. Jeśli chodzi o tegoroczne plany, Echo chce zwiększyć sprzedaż, a Archicom w lutym podał, że celuje w zawarcie z klientami 1–1,2 tys. umów na wrocławskim rynku.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama