Aktualizacja: 14.06.2021 11:01 Publikacja: 14.06.2021 11:01
Foto: materiały prasowe
Nowi właściciele Budimeksu Nieruchomości zadecydowali o zmianie nazwy spółki na Spravia. Strategia zakłada stworzenie silnej grupy deweloperskiej, która w krótkim czasie stanie się liderem na polskim rynku nieruchomości. Dotychczasowa działalność, czyli budowa mieszkań na sprzedaż, ma zostać rozszerzona o segment premium, a także PRS (instytucjonalny najem lokali). W tym drugim przypadku debiut okazał się natychmiastowy i z przytupem, według umowy zawartej z funduszem Heimstaden Bostad deweloper sprzeda w ciągu pięciu lat 2,5 tys. lokali (40 proc. obecnego portfolio Spravii) za 1,4 mld zł.
Deweloper podtrzymuje plan sprzedaży 3,1 tys. mieszkań w całym roku. Agresywniejsza polityka marketingowa pozwol...
Zbliżający się okres Black Friday sprzyja akcjom promocyjnym także na rynku mieszkań. W dobie jawności cen dewel...
Na rynku wtórnym utrzymuje się przewaga podaży mieszkań nad popytem. Ceny ofertowe lokali w największych miastac...
Prawie co trzeci kredytobiorca na ratę kredytu mieszkaniowego przeznacza od 41 do 60 proc. domowego budżetu. Ale...
Strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Murapol poinformował o współpracy z nowym partnerem strategicznym z rynku PRS. Platformę zbudują fundusz Centerb...
W świecie, w którym granice wpływów wyznaczają moce obliczeniowe, a algorytmy stają się narzędziem polityki i gospodarki, półprzewodniki pełnią rolę nowego paliwa globalnego rozwoju.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas