Reklama

Mieszkania na wynajem pod szyldem Vantage Rent

Pierwsze lokale trafią na rynek najmu w przyszłym roku. Docelowo ma być ich nawet 10 tysięcy.

Publikacja: 28.07.2020 11:21

Mieszkania na wynajem pod szyldem Vantage Rent

Foto: materiały prasowe

Portfel mieszkań na wynajem, budowany przez Vantage Development z inwestorem strategicznym, niemieckim funduszem TAG Immobilien, będzie funkcjonować pod marką Vantage Rent. Niemcy przejęli wrocławskiego dewelopera na początku tego roku, jako platformę do ekspansji w Polsce. Celem TAG Immobilen jest stworzenie w ciągu 3-5 lat portfela 8-10 tys. mieszkań na wynajem. Na macierzystym rynku fundusz zarządza 84 tys. lokali.

Pierwsze mieszkania pod szyldem Vantage Rent zostaną wprowadzone na rynek w przyszłym roku. Poza Wrocławiem deweloper ma na celowniku Poznań i Łódź. Z badań konsumenckich, przeprowadzonych dla Vantage Development na początku roku wynika, że dla najemców kluczowe są: cena najmu oraz bliskość miejsca pracy, czy nauki. - To, że mieszkańcy dużych miast nie chcą marnować czasu na długie dojazdy, jest całkowicie zrozumiałe. Mimo inwestycji w infrastrukturę drogową oraz komunikację miejską, transport pozostaje wciąż problemem dla wielu ośrodków miejskich. W tym kontekście, bliskość miejsca pracy, nauki czy po prostu centrum miasta jest niezwykle istotna. Dla osób, które poszukują takich lokalizacji, ale nie mogą lub nie chcą kupować mieszkania, najem instytucjonalny może być idealnym rozwiązaniem – skomentował Dariusz Pawlukowicz, członek zarządu Vantage Development.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama