– Zwiedzających było mniej więcej tyle samo co podczas wiosennej edycji targów. Natomiast wystawców blisko 150 i był to faktycznie rekord, stąd powiększony dwukrotnie namiot przed wejściem, bo w pałacu zabrakło miejsca. Wśród wystawców znalazło się około 30 firm, które na tego typu imprezach wystawiają się tylko u nas – mówi Katarzyna Szuba, dyrektor marketingu redNet Media.
Oprócz ofert deweloperów, zarówno tych, których budowa dopiero się rozpocznie, jak również gotowych już do zamieszkania, można było m.in. poznać ofertę rynku wtórnego i skorzystać z wiedzy doradców finansowych.
Zwiedzający mogli też wziąć udział w malejącej aukcji mieszkań. Polega ona na tym, że każde licytowane mieszkanie ma ustaloną z góry cenę minimalną. Uczestnicy aukcji jednak jej nie znają. Osoba, która uzna, że cena spadła do satysfakcjonującego ją poziomu, naciska guzik na specjalnym pilocie, tym samym oddając głos w licytacji. Po potwierdzeniu chęci zakupu mieszkania aukcja zostaje zakończona, a jej nabywca podpisuje z deweloperem umowę rezerwacyjną.
Podczas targów rozstrzygnięto konkurs na najładniejsze stoisko (tzw. perfect stand). Pierwsze miejsce zajęła firma Carpet Stones, drugie – Ronson Development, a trzecie – LC Corp.
– Konkurs na perfect stand towarzyszy naszym targom od zawsze. To stały punkt targów mieszkaniowych tabelaofert.pl, choć przez dziesięć edycji się zmieniał. Najpierw stoisko wybierali zwiedzający, potem sami wystawcy, teraz już drugi sezon wybór najlepszego stoiska pozostawiamy przedstawicielom mediów – mówi Katarzyna Szuba. – Zwycięskie stoisko Carpet Stones przełamało pewien schemat, gdyż zawsze wygrywali deweloperzy. Tym razem wygrał producent kostki brukowej, którą kładzie się niczym dywan. To innowacyjne rozwiązanie, a także piękny jesienny wystrój stoiska sprawiły, że wygrało jednogłośnie. [ramka][srodtytul]O targach[/srodtytul]