Hilton podbije Chiny

Hampton Hotels i Plateno Hotels Group otworzą w Chinach ponad 400 hoteli. Hilton liczy na 80 milionów klientów biorących udział w programie lojalnościowym chińskiego potentata.

Publikacja: 04.11.2014 11:21

Hilton Worldwide zawarł umowę licencyjną z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich

Hilton Worldwide zawarł umowę licencyjną z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach

Foto: materiały prasowe

Hilton Worldwide zawarł umowę licencyjną z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach. Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój.

W jej ramach, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Marka Hampton by Hilton jest liderem w segmencie hoteli średniego segmentu, a pod jej szyldem działa już blisko 2000 obiektów w 17 krajach.

Plateno Hotels Group dysponuje z kolei siecią ponad 3000 hoteli, które przyjmują gości pod pięcioma markami w 300 miastach Chin. Grupa prowadzi także największy w Chinach, liczący 80 milionów członków, program lojalnościowy dla klientów hotelowych.

- Spodziewamy się, że nawiązana współpraca przyspieszy naszą ekspansję geograficzną w Chinach oraz ułatwi nam dywersyfikację oferty i rozszerzenie bazy klientów mówi Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton Worldwide. - Na rynku chińskim jest już obecnych pięć naszych marek, które notują szybki wzrost. Po wszechstronnym przeanalizowaniu rynku dostrzegliśmy dalszy potencjał rozwojowy obiektów premium, jak i tych należących do średniego segmentu. Obecnie, dzięki współpracy z Plateno Hotels Group, wykorzystujemy okazję do wprowadzenia marki Hampton by Hilton.

W Chinach daje się zauważyć rosnące zapotrzebowanie na obiekty średniego segmentu, szczególnie przez niewielką dostępność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowała ofertę 3-gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniętych chińskich miast i podróżujących, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykładają szczególną uwagę do stosunku jakości do ceny.

W skład sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdą nowe budynki oraz obiekty spełniające dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarządzaniem nimi zajmie się Plateno Hotels Group.

- Strategicznym celem Hampton jest rozszerzenie naszej obecności na całe Chiny - mówi Phil Cordell, globalny szef marki Hampton i wyspecjalizowanej obsługi w Hilton Worldwide. - Aby go osiągnąć, chcemy wykorzystać bardzo dużą popularność naszego produktu wśród obiektów średniego segmentu, który nie rozwijał się do tej pory równie szybko jak obiekty z sektora ekonomicznego. Firma Plateno posiada największą w Chinach bazę hoteli oraz najpopularniejszy program lojalnościowy, a także posiada ogromne doświadczenie w rozwijaniu i zarządzaniu hotelami. Nasza współpraca ma wesprzeć rozwój sieci Hampton by Hilton w Chinach oraz umożliwić nam nawiązanie bliskich i trwałych relacji z nowymi właścicielami oraz gośćmi.

Goście chińskich hoteli Hampton by Hilton będą mogli uczestniczyć w programie lojalnościowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi największy w Chinach, liczący 80 milionów uczestników, program lojalnościowy dla gości hotelowych, który stanie się nowym źródłem klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca będzie również okazją do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide. Jeśli uwzględnić w tym równaniu 43 miliony członków programu Hilton HHonors w 94 krajach, otrzymamy imponującą liczbę 120 milionów osób, które mogą zdobywać nagrody dzięki pobytom w hotelach Hampton by Hilton w Chinach.

- Cieszymy się z perspektywy wprowadzania marki Hampton by Hilton w Chinach we współpracy z Hilton Worldwide, światowym liderem branży hotelarskiej - mówi Eric Wu, dyrektor finansowy Plateno Hotels Group. - Tutejszy rynek wykazuje znaczne zapotrzebowanie na obiekty ze średniego segmentu, a Hampton jest naszym zdaniem rozwiązaniem, które dobrze zapełni tę lukę. Entuzjazm i troska personelu połączone z przemyślanymi udogodnieniami, takimi jak darmowe Wi-Fi, czyste i wygodne łóżka czy gwarancja pełnej satysfakcji, spotkają się z ogromny zainteresowaniem ze strony podróżujących Chińczyków.

Hilton Worldwide działa obecnie w Chinach pod pięcioma markami. W sumie sieć oferuje łącznie 17 000 pokoi, które w najbliższej przyszłości zostaną wsparte przez kolejne 50 000 pokoi związanych z otwarciem planowanych hoteli Hampton.

Hilton Worldwide zawarł umowę licencyjną z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach. Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój.

W jej ramach, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Marka Hampton by Hilton jest liderem w segmencie hoteli średniego segmentu, a pod jej szyldem działa już blisko 2000 obiektów w 17 krajach.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Nieruchomości
City Point Okęcie na starcie. Logistyka ostatniej mili
Nieruchomości
Przedmieścia kuszą niższymi cenami mieszkań
Nieruchomości
Apetyt inwestorów na prywatne akademiki jest większy niż na mieszkania na wynajem
Nieruchomości
Lokator zdecyduje o wystroju mieszkania
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Nieruchomości
Mieszkaniówka czeka na obniżki stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego