Reklama

„Wiedźmin 3” rozsławia Polskę w świecie

Branża gier wideo staje się na dobre wizytówką naszego kraju. Wtorkowa premiera „Wiedźmina 3", najnowszego tytułu warszawskiej spółki CD Projekt, była bezprecedensowym wydarzeniem.

Publikacja: 19.05.2015 22:00

Fot. Jamie O'Connell

Fot. Jamie O'Connell

Foto: Rzeczpospolita

Stworzona nakładem ok. 200 mln zł gra to najdroższa produkcja w historii polskiego przemysłu rozrywkowego.

Czekali na nią fani na całym świecie, o czym można było się przekonać, śledząc serwisy branżowe. Zainteresowanie „Wiedźminem 3" budowała prowadzona umiejętnie kampania marketingowa. Reklamy emitowano od kilku tygodni, m.in. w telewizjach amerykańskiej, brytyjskiej i niemieckiej. Billboardy z polskim bohaterem (na ilustracji w kadrze z gry) zawisły nawet na Times Square w Nowym Jorku, jednej z najdroższych witryn reklamowych świata.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama