Reklama

„Wiedźmin 3” rozsławia Polskę w świecie

Branża gier wideo staje się na dobre wizytówką naszego kraju. Wtorkowa premiera „Wiedźmina 3", najnowszego tytułu warszawskiej spółki CD Projekt, była bezprecedensowym wydarzeniem.

Publikacja: 19.05.2015 22:00

Fot. Jamie O'Connell

Fot. Jamie O'Connell

Foto: Rzeczpospolita

Stworzona nakładem ok. 200 mln zł gra to najdroższa produkcja w historii polskiego przemysłu rozrywkowego.

Czekali na nią fani na całym świecie, o czym można było się przekonać, śledząc serwisy branżowe. Zainteresowanie „Wiedźminem 3" budowała prowadzona umiejętnie kampania marketingowa. Reklamy emitowano od kilku tygodni, m.in. w telewizjach amerykańskiej, brytyjskiej i niemieckiej. Billboardy z polskim bohaterem (na ilustracji w kadrze z gry) zawisły nawet na Times Square w Nowym Jorku, jednej z najdroższych witryn reklamowych świata.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Reklama
Reklama