Reklama
Rozwiń
Reklama

„Wiedźmin 3” rozsławia Polskę w świecie

Branża gier wideo staje się na dobre wizytówką naszego kraju. Wtorkowa premiera „Wiedźmina 3", najnowszego tytułu warszawskiej spółki CD Projekt, była bezprecedensowym wydarzeniem.

Publikacja: 19.05.2015 22:00

Fot. Jamie O'Connell

Fot. Jamie O'Connell

Foto: Rzeczpospolita

Stworzona nakładem ok. 200 mln zł gra to najdroższa produkcja w historii polskiego przemysłu rozrywkowego.

Czekali na nią fani na całym świecie, o czym można było się przekonać, śledząc serwisy branżowe. Zainteresowanie „Wiedźminem 3" budowała prowadzona umiejętnie kampania marketingowa. Reklamy emitowano od kilku tygodni, m.in. w telewizjach amerykańskiej, brytyjskiej i niemieckiej. Billboardy z polskim bohaterem (na ilustracji w kadrze z gry) zawisły nawet na Times Square w Nowym Jorku, jednej z najdroższych witryn reklamowych świata.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama