Reklama
Rozwiń
Reklama

Madeleine Albright o proteście polskich mediów: Próba zdławienia mediów w Polsce

"Atakiem na demokrację i praworządność" nazwała była amerykańska sekretarz stanu, Madeleine Albright, propozycję wprowadzenia w Polsce podatku od reklam w mediach.

Aktualizacja: 10.02.2021 08:18 Publikacja: 10.02.2021 08:02

Madeleine Albright o proteście polskich mediów: Próba zdławienia mediów w Polsce

Foto: Departament Stanu

arb

W środę niezależne polskie media publikują treść listu otwartego do premiera Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych, w którym nadawcy i wydawcy wyrażają protest przeciwko podatkowi od reklam, który określają mianem "haraczu", którego celem jest ograniczenie wolności mediów. Treść listu publikuje też "Rzeczpospolita".

"Jako ktoś kto głęboko troszczy się o Polskę, jestem zaalarmowana ostatnią próbą zdławienia wolnych mediów podjętą przez polski rząd" - napisała Albright na Twitterze.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Nie tylko podatki i opłaty. Na czym zarabia Warszawa?
Kraj
Budżet Warszawy na 2026 r. Na co stołeczny ratusz wyda najwięcej pieniędzy?
Kraj
To on uratował pociąg przed wykolejeniem. Kim jest maszynista Kolei Mazowieckich?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Kraj
„Rzecz w tym”: Sabotaż na torach – Rosja pokazuje, że jest gotowa pójść dalej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama