Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

To, że środowy protest miał sens, pokazuje sprzeciw Porozumienia wobec podatkowi od reklamy

Aktualizacja: 14.02.2021 11:58 Publikacja: 13.02.2021 16:07

Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Decyzja Porozumienia Jarosława Gowina – a w każdym razie tej jego części, które pozostało lojalne wobec Jarosława Gowina – w sprawie odrzucenia ustawy o podatku reklamowym de facto przesądza los tego projektu.

Bez Jarosława Gowina 12 lojalnych wobec niego posłów, takiej ustawy nie da się przegłosować. Opozycja – od partii Razem po Konfederację  - już zapowiedziała, że projektu w takim kształcie na pewno nie poprze.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Komentarze
Jędrzej Bielecki: Spokój w Iranie to jeszcze nie pokój
Komentarze
Jacek Czaputowicz: W sprawie Iranu Polska pokazała, na co ją stać
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Trump kontra Iran. Król NATO zrobi wszystko dla Izraela
Komentarze
Iran a sprawa wyborów w Polsce. Nie podpalajmy kraju, gdy świat płonie
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Komentarze
Rusłan Szoszyn: Cichanouski na wolności. Niech Łukaszenko wybierze drogę Jaruzelskiego