Reklama

Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

To, że środowy protest miał sens, pokazuje sprzeciw Porozumienia wobec podatkowi od reklamy

Aktualizacja: 14.02.2021 11:58 Publikacja: 13.02.2021 16:07

Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Decyzja Porozumienia Jarosława Gowina – a w każdym razie tej jego części, które pozostało lojalne wobec Jarosława Gowina – w sprawie odrzucenia ustawy o podatku reklamowym de facto przesądza los tego projektu.

Bez Jarosława Gowina 12 lojalnych wobec niego posłów, takiej ustawy nie da się przegłosować. Opozycja – od partii Razem po Konfederację  - już zapowiedziała, że projektu w takim kształcie na pewno nie poprze.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Polacy a Ukraina. Straszny scenariusz się realizuje
Komentarze
Trudno sobie wyobrazić lepszy debiut na arenie międzynarodowej
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Polska wyróżniona przez Donalda Trumpa w czasie wizyty Karola Nawrockiego
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Karol Nawrocki wróci z USA z tarczą
Komentarze
Rusłan Szoszyn: Putin, Xi Jinping i reszta świata. Czy naprawdę rodzi się antyzachodni sojusz?
Reklama
Reklama