Reklama

Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Science fiction z końca ubiegłego wieku staje się coraz mniej fikcyjna podobnie jak inteligentne maszyny, które znaliśmy z klasyków literatury i filmu inspirowanych pojęciem „sztucznej inteligencji" wykreowanym w 1956 r. przez Johna McCarthy'ego.

Aktualizacja: 28.08.2018 23:13 Publikacja: 28.08.2018 19:08

Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Foto: stock.adobe.com

Z powodzeniem wykorzystuje się je dzisiaj w różnych obszarach aktywności zarezerwowanych wcześniej wyłącznie dla ludzi. I tak, choćby w marketingu, sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) pozwala przewidzieć, w jaki sposób kupujący z poszczególnych grup odbiorców zareagują na określoną ofertę. Wykorzystując te mechanizmy, można dobrać ofertę do przewidywanych oczekiwań klienta.

Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy, w ramach panelu AI Marketing – jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż, któremu patronuje KPMG będą o tym rozmawiać:

Piotr Juchnowicz, Co-Founder/CEO z theConstruct Sp. z o.o.,

Robert Brunet, ekspert z Uniwersytet Rovira i Virgili, (Hiszpania),

Vincent Champain, prezes Long Term Observatory (Francja),

Reklama
Reklama

Răzvan Bologa, profesor z Uniwersytetu Ekonomicznego w Bukareszcie (Rumunia),

Jacek Iljin, dyrektor zarządzający w mBank SA,

Jan Karasek, partner w KPMG w Polsce,

Andrzej Musiał, menedżer w KPMG w Polsce.

 

Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama