Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Science fiction z końca ubiegłego wieku staje się coraz mniej fikcyjna podobnie jak inteligentne maszyny, które znaliśmy z klasyków literatury i filmu inspirowanych pojęciem „sztucznej inteligencji" wykreowanym w 1956 r. przez Johna McCarthy'ego.

Aktualizacja: 28.08.2018 23:13 Publikacja: 28.08.2018 19:08

Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Foto: stock.adobe.com

Z powodzeniem wykorzystuje się je dzisiaj w różnych obszarach aktywności zarezerwowanych wcześniej wyłącznie dla ludzi. I tak, choćby w marketingu, sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) pozwala przewidzieć, w jaki sposób kupujący z poszczególnych grup odbiorców zareagują na określoną ofertę. Wykorzystując te mechanizmy, można dobrać ofertę do przewidywanych oczekiwań klienta.

Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy, w ramach panelu AI Marketing – jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż, któremu patronuje KPMG będą o tym rozmawiać:

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu