Reklama
Rozwiń

Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Science fiction z końca ubiegłego wieku staje się coraz mniej fikcyjna podobnie jak inteligentne maszyny, które znaliśmy z klasyków literatury i filmu inspirowanych pojęciem „sztucznej inteligencji" wykreowanym w 1956 r. przez Johna McCarthy'ego.

Aktualizacja: 28.08.2018 23:13 Publikacja: 28.08.2018 19:08

Jak AI usprawnia marketing i sprzedaż

Foto: stock.adobe.com

Z powodzeniem wykorzystuje się je dzisiaj w różnych obszarach aktywności zarezerwowanych wcześniej wyłącznie dla ludzi. I tak, choćby w marketingu, sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) pozwala przewidzieć, w jaki sposób kupujący z poszczególnych grup odbiorców zareagują na określoną ofertę. Wykorzystując te mechanizmy, można dobrać ofertę do przewidywanych oczekiwań klienta.

Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy, w ramach panelu AI Marketing – jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż, któremu patronuje KPMG będą o tym rozmawiać:

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę