Reklama

Czerwony finisz

W piątek na GPW warunki gry na GPW dyktowali sprzedający. Indeksy zaliczyły najgorszą sesję w tym tygodniu.

Publikacja: 25.11.2016 16:48

Czerwony finisz

Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski

Po czterodniowej serii zwyżek, udany start piątkowej sesji uśpił czujność wielu inwestorów. Dzisiejsza sesja rozpoczęła się po myśli kupujących, ale już po kilkudziesięciu minutach inicjatywę przejęła podaż.

Na uwagę zasługuje zwłaszcza nagły zwrot akcji na WIG20, który był jednym z najgorszym indeksów w całej Europie. Poranny optymizm szybko wyparował, popołudniowe spadki sięgały ponad 1 proc., ale na finiszu wskaźnik tracił „tylko" 0,61 proc. Tak czy siak, w wsparcie zlokalizowane na poziomie 1800 nie zostało obronione. Z technicznego punktu widzenia, indeks największych spółek powrócił w obszar kilkumiesięcznego kanału horyzontalnego w widełkach określonych z grubsza na około 1700 - 1800 pkt.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Giełda
Słynny inwestor: Wyceny spółek z branży AI są zawyżone. Pomijają ważny czynnik
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Giełda
Byki zaczynają mieć wątpliwości
Giełda
Inwestorzy na GPW sprawili sobie prezent na Święto Niepodległości
Giełda
Byczy bal przerwany. Niedźwiedzie weszły na parkiet
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Giełda
Zohran Mamdani, nowy burmistrz Nowego Jorku zapowiada zmiany. Co na to biznes i politycy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama