Reklama

Luksus po polsku, czyli Kaczyński i golf

Polacy specyficznie podchodzą do definiowania, czym jest dla nich towar lub usługa z najwyższej półki.

Aktualizacja: 12.12.2019 15:31 Publikacja: 12.12.2019 15:26

Luksus po polsku, czyli Kaczyński i golf

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Przebadani przez KPMG Polacy na pytanie o spełnienie marzenia bez względu na pieniądze i pracę w przeważającej części wskazali podróże (dookoła świata, lot w kosmos, balonem, rejs statkiem itp.) i zakup nieruchomości. Ankietowani często udzielali również odpowiedzi dotyczących zdrowia, nie tylko swojego, ale również rodziny. Inne marzenia dotyczyły szczęścia swoich dzieci, zabezpieczenia finansowego na przyszłość dla siebie i bliskich (także na starość), kupna samochodu, osiągnięcia spokoju, znalezienia partnera życiowego oraz inwestycji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Fed tnie stopy procentowe. Rynek szykuje się na kolejne cięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Finanse
Gorączka złota w Rosji. Obywatele na potęgę skupują kruszec
Finanse
Sąd ogłosił upadłość spółki Cinkciarz.pl. Co z pieniędzmi tysięcy klientów?
Finanse
Samsung Pay wchodzi do Polski. Cel: milion użytkowników w rok
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Finanse
Wojna o mobilne płatności. Samsung rzuca wyzwanie Blikowi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama