Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksus po polsku, czyli Kaczyński i golf

Polacy specyficznie podchodzą do definiowania, czym jest dla nich towar lub usługa z najwyższej półki.

Aktualizacja: 12.12.2019 15:31 Publikacja: 12.12.2019 15:26

Luksus po polsku, czyli Kaczyński i golf

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Przebadani przez KPMG Polacy na pytanie o spełnienie marzenia bez względu na pieniądze i pracę w przeważającej części wskazali podróże (dookoła świata, lot w kosmos, balonem, rejs statkiem itp.) i zakup nieruchomości. Ankietowani często udzielali również odpowiedzi dotyczących zdrowia, nie tylko swojego, ale również rodziny. Inne marzenia dotyczyły szczęścia swoich dzieci, zabezpieczenia finansowego na przyszłość dla siebie i bliskich (także na starość), kupna samochodu, osiągnięcia spokoju, znalezienia partnera życiowego oraz inwestycji.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse
Plastikowe karty odchodzą do lamusa? Polacy coraz częściej płacą zegarkiem i pierścieniem
Finanse
Wyprzedaż bitcoina jest oznaką szerszego niepokoju na rynkach globalnych
Finanse
Prognozy Goldman Sachs dla rynków na 2026 rok
Finanse
Walka o rosyjskie aktywa. Bruksela kontra Bruksela
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Finanse
Niesolidny jak czterdziestolatek. Polacy w pętli zadłużenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama