Reklama

Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Już blisko 70 proc. konsumentów używa aplikacji do obsługi konta bankowego. Mimo zdarzających się awarii zdecydowana większość klientów jest zadowolona.

Aktualizacja: 23.06.2021 16:29 Publikacja: 23.06.2021 11:54

Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Foto: Adobe Stock

Polacy coraz rzadziej odwiedzają tradycyjne placówki bankowe i płacą gotówką. Zamiast tego wybierają aplikacje banków i innych instytucji finansowych, które pozwalają wykonywać transakcje szybko, zdalnie, o każdej porze i bez użycia gotówki.

UOKiK: aplikacje są korzystne, ale nie pod przymusem

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Zbliża się decyzja o upadłości Cinkciarza. Spółka chciała mieć proces w USA
Materiał Promocyjny
Buduj z nami silniejszą Europę!
Finanse
Złoto już po 4000 dolarów za uncję
Finanse
Świat finansów musi odpowiedzieć na globalne wyzwania
Finanse
CFO liderem zmian w firmie
Reklama
Reklama