Reklama
Rozwiń

Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Już blisko 70 proc. konsumentów używa aplikacji do obsługi konta bankowego. Mimo zdarzających się awarii zdecydowana większość klientów jest zadowolona.

Aktualizacja: 23.06.2021 16:29 Publikacja: 23.06.2021 11:54

Co dziesiąty klient miał problemy z aplikacjami finansowymi

Foto: Adobe Stock

Polacy coraz rzadziej odwiedzają tradycyjne placówki bankowe i płacą gotówką. Zamiast tego wybierają aplikacje banków i innych instytucji finansowych, które pozwalają wykonywać transakcje szybko, zdalnie, o każdej porze i bez użycia gotówki.

UOKiK: aplikacje są korzystne, ale nie pod przymusem

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Finanse
Listy zastawne: klucz do tańszych kredytów mieszkaniowych?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Finanse
Otwarcie na dialog, czekanie na konkretne działania
Finanse
Putin gotowy na utratę zamrożonych aktywów. Już nie chce kupować boeingów
Finanse
Donald Trump wybiera nowego szefa Fed. Kandydat musi spełniać podstawowy warunek
Finanse
Holistyczne spojrzenie na inwestora