Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.01.2017 14:10 Publikacja: 17.01.2017 13:29
Foto: materiały prasowe
Natomiast w ramach Bezcennej Niespodzianki, tuż przed Światełkiem Do Nieba, firma przekazała Jurkowi Owsiakowi na rzecz Fundacji oryginalną gitarę Micka Jaggera, lidera zespołu The Rolling Stones.
Użytkownicy mediów społecznościowych zaangażowali się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji WOŚP, publikując wpisy z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze lub na Instagramie Mastercard zadeklarował przekazanie datku na konto Orkiestry: 5 złotych za tweeta i złotówkę za wpis na Instagramie. Łącznie, w obu kanałach społecznościowych użytkownicy opublikowali 41 704 unikalnych postów, w tym 31 013 na Twitterze i 10 691 na Instagramie. W akcję zaangażowało się szerokie grono osób ze świata polityki, sportu, mediów oraz kina. Hashtag przez zdecydowaną większość dnia był najpopularniejszym na polskim Twitterze, a także plasował się w ścisłej czołówce światowych „trendów”. W efekcie ostateczna kwota zebrana w niedzielę do północy, dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, wyniosła 150 136 złotych.
Rolą branży powinno być inspirowanie klientów, by przesuwali się z bezpiecznej strefy oszczędzania w stronę inwe...
Chcemy pokazywać korzyści związane z inwestowaniem na rynku kapitałowym. Stawiamy na edukację i promocję rynku p...
To co obecnie wspiera obecnie polską gospodarkę to bardzo mocny rynek pracy oraz bum inwestycyjny - mówi Piotr B...
Nowe technologie pomogą w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i dystrybucji funduszy - mówi Marcin Żuchowicz, p...
Aby pieniądze nie leżały tylko na rachunkach bankowych, a faktycznie pracowały na rzecz klientów potrzebna jest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas