Reklama
Rozwiń

Master Card dla WOŚP: 200 tys. dla fundacji

Polacy koncertowo zagrali dla WOŚP w mediach społecznościowych w ramach akcji "Mastercard gra z WOŚP”

Aktualizacja: 17.01.2017 14:10 Publikacja: 17.01.2017 13:29

Master Card dla WOŚP: 200 tys. dla fundacji

Foto: materiały prasowe

Natomiast w ramach Bezcennej Niespodzianki, tuż przed Światełkiem Do Nieba, firma przekazała Jurkowi Owsiakowi na rzecz Fundacji oryginalną gitarę Micka Jaggera, lidera zespołu The Rolling Stones.

Użytkownicy mediów społecznościowych zaangażowali się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji WOŚP, publikując wpisy z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze lub na Instagramie Mastercard zadeklarował przekazanie datku na konto Orkiestry: 5 złotych za tweeta i złotówkę za wpis na Instagramie. Łącznie, w obu kanałach społecznościowych użytkownicy opublikowali 41 704 unikalnych postów, w tym 31 013 na Twitterze i 10 691 na Instagramie. W akcję zaangażowało się szerokie grono osób ze świata polityki, sportu, mediów oraz kina. Hashtag przez zdecydowaną większość dnia był najpopularniejszym na polskim Twitterze, a także plasował się w ścisłej czołówce światowych „trendów”. W efekcie ostateczna kwota zebrana w niedzielę do północy, dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, wyniosła 150 136 złotych.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finanse
Holistyczne spojrzenie na inwestora
Finanse
Prezes GPW: Jako giełda chcemy być bardziej widoczni w przestrzeni publicznej
Finanse
Polska będzie rozwijała się najszybciej w Unii Europejskiej
Finanse
Nowe technologie mają w branży TFI do spełniania dwie role
Finanse
Edukacja finansowa tak, ale we właściwy sposób