Płatności mobilne na Poczcie

Poczta Polska wdrożyła płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może bezgotówkowo zapłacić w pocztowej placówce.

Publikacja: 11.04.2017 13:31

Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS (point of sale).

Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Finanse
Polacy niespecjalnie zadowoleni ze swojej sytuacji finansowej
Finanse
Norweski fundusz emerytalny z miliardową stratą
Finanse
TFI na zakupach, OFE wyprzedają polskie akcje
Finanse
Revolut przedstawia potężne zyski i ambitne plany. Również dla Polski
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Partnera
Nowe podejście do finansowania - szansa dla Polski
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne