Płatności mobilne na Poczcie

Poczta Polska wdrożyła płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może bezgotówkowo zapłacić w pocztowej placówce.

Publikacja: 11.04.2017 13:31

Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS (point of sale).

Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finanse
Jak rynki zareagowały na amerykański atak na Iran? Kluczowa cieśnina Ormuz
Finanse
W Polsce rynek finansowy jest zaawansowany w cyfryzacji
Finanse
Donald Trump znów grozi zwolnieniem prezesa Fedu Jerome’a Powella
Finanse
Lokalność zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Forum Funduszy 2025
Jak sprawić, by pieniądze Polaków wreszcie zaczęły pracować?