Płatności mobilne na Poczcie

Poczta Polska wdrożyła płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może bezgotówkowo zapłacić w pocztowej placówce.

Publikacja: 11.04.2017 13:31

Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS (point of sale).

Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Świat więcej ryzykuje i zadłuża się. Rosną koszty obsługi długu