Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.04.2017 13:31 Publikacja: 11.04.2017 13:31
Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS (point of sale).
Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.
Reakcje rynków na amerykańskie uderzenie w irańskie obiekty nuklearne okazało się zaskakująco słabe. Wzrost cen...
Analizujemy, jakie narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji dadzą najwięcej korzyści naszym klientom – mówi...
Prezydent USA Donald Trump nie ukrywa gniewu na prezesa amerykańskiej Rezerwy Federalnej, Jerome’a Powella, i za...
Globalizacja się nie skończy, choć po pandemii, konflikcie w Ukrainie i wojnach celnych nie będzie już taka sama...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Brak zaufania, zmienność przepisów, deficyt edukacji finansowej i niedopasowane narzędzia inwestycyjne – to głów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas