Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2018 11:52 Publikacja: 22.01.2018 11:49
Foto: www.sxc.hu
Funkcje biometryczne są coraz bardziej powszechne na tabletach i smartfonach, a klienci wyraźnie preferują takie rozwiązania. Badania pokazują, że 93 proc. konsumentów woli korzystać z biometrii zamiast wpisywać hasło w celu zatwierdzania płatności. Raport Uniwersytetu Oksfordzkiego pokazuje, że 92 proc. firm z sektora bankowości chce wdrożyć rozwiązania biometryczne. Banki twierdzą również, że gdy dostępne jest uwierzytelnianie biometryczne, klienci znacznie chętniej dokonują zakupów. W porównaniu z innymi metodami, takimi jak jednorazowe hasła SMS, autoryzacja biometryczna może obniżyć wskaźniki „porzuconych koszyków” nawet o 70 proc. – Technologie biometryczne doskonale spełniają oczekiwania klientów, którzy są zainteresowani przyszłościowymi, bezpiecznymi rozwiązaniami dostosowanymi do cyfrowego stylu życia. Zwiększają komfort zakupów i bezpieczeństwo transakcji, dzięki czemu mogą przynieść znaczne korzyści kupującym, sklepom i bankom – komentuje Javier Perez, prezes Mastercard Europe.
Mimo że Donald Trump niedawno wycofał się z zapowiedzi ewentualnego zwolnienia szefa amerykańskiej Rezerwy Feder...
Dodatkowe usługi oferowane przez instytucje finansowe w ramach pożyczek - tzw. VAS-y - będą już nabywane przez k...
Agnieszka Beata Kowalska, dyrektor Departamentu Instytucji Pożyczkowych w Urzędzie KNF, o projekcie uregulowania...
Pracują nad nimi m.in. członkowie Platformy Audytorzy JZP przedstawiając wspólne, jednolite stanowiska w kluczow...
Rentowności polskich obligacji dziesięcioletnich rosną niemal od początku maja i są już blisko poziomu z końca I...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas