Reklama

Revolut kusi firmy

Wprawdzie płatnicza spółka specjalizująca się w wymianie walut skupia się na klientach indywidualnych, ale ma ambitne plany także dotyczące przedsiębiorstw.

Aktualizacja: 27.06.2018 13:09 Publikacja: 27.06.2018 13:07

Revolut kusi firmy

Foto: materiały prasowe

Revolut koncentruje się na obsłudze klientów indywidualnych, ale liczba klientów firmowych także stopniowo rośnie i rozwijana jest dla nich specjalna oferta (w Polsce firma ma 130 tys. klientów indywidualnych w porównaniu do 1 tys. firmowych).

Spółka ogłosiła właśnie uruchomienie platformy Revolut Connect, aby zintegrować konto Revolut for Business z aplikacjami pomocnymi w codziennym prowadzeniu firmy. Specjalizująca się w transakcjach wielowalutowych firma twierdzi, że na świecie każdego dnia pozyskuje około 120 nowych klientów usługi Revolut for Business. Nowa usługa ma być uzupełnieniem oferty bankowości dla firm, pozwalając im na łatwą integrację z najbardziej popularnymi aplikacjami biznesowymi, w tym platformami księgowymi takimi jak FreeAgent, narzędziami do wewnątrzfirmowej komunikacji jak Slack, czy innymi aplikacjami usprawniającymi zarządzanie wydatkami, podatkami czy płacami w przedsiębiorstwie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Finanse
Zmiany kadrowe w KNF. Sebastian Skuza odwołany ze stanowiska
Finanse
Liderzy finansów w centrum rewolucji AI
Finanse
„Luka” w PPK, czyli niewielki zysk dzisiaj, wielka strata w przyszłości
Finanse
Zderegulować obawy przed IPO. Jak przywrócić giełdę polskim firmom
Finanse
Bruksela zablokowała najważniejszy fundusz Putina. Kieruje nim były obywatel Ukrainy
Reklama
Reklama