Revolut kusi firmy

Wprawdzie płatnicza spółka specjalizująca się w wymianie walut skupia się na klientach indywidualnych, ale ma ambitne plany także dotyczące przedsiębiorstw.

Aktualizacja: 27.06.2018 13:09 Publikacja: 27.06.2018 13:07

Revolut kusi firmy

Foto: materiały prasowe

Revolut koncentruje się na obsłudze klientów indywidualnych, ale liczba klientów firmowych także stopniowo rośnie i rozwijana jest dla nich specjalna oferta (w Polsce firma ma 130 tys. klientów indywidualnych w porównaniu do 1 tys. firmowych).

Spółka ogłosiła właśnie uruchomienie platformy Revolut Connect, aby zintegrować konto Revolut for Business z aplikacjami pomocnymi w codziennym prowadzeniu firmy. Specjalizująca się w transakcjach wielowalutowych firma twierdzi, że na świecie każdego dnia pozyskuje około 120 nowych klientów usługi Revolut for Business. Nowa usługa ma być uzupełnieniem oferty bankowości dla firm, pozwalając im na łatwą integrację z najbardziej popularnymi aplikacjami biznesowymi, w tym platformami księgowymi takimi jak FreeAgent, narzędziami do wewnątrzfirmowej komunikacji jak Slack, czy innymi aplikacjami usprawniającymi zarządzanie wydatkami, podatkami czy płacami w przedsiębiorstwie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli