Wraz z włączeniem prawnym Santander Bank Polska przeprowadził włączenie operacyjne, tj. przeniósł produkty i usługi do swoich systemów, aby klienci mieli do dyspozycji pełną ofertę banku. Od 12 listopada 2018 r. klienci wydzielonej części Deutsche Bank Polska mogą już aktywować i korzystać z nowej bankowości internetowej i mobilnej.
Co zostało przeniesione do Santander Bank Polska?
Z dniem rejestracji przez sąd podwyższenia kapitału zakładowego Santander Bank Polska wstąpił we wszystkie prawa i obowiązki wydzielonej części Deutsche Bank Polska, a także stał się właścicielem domu maklerskiego DB Securities S.A.
Do Santander Bank Polska przeniesione zostały produkty i usługi klientów detalicznych i private banking oraz business banking, czyli małych i średnich firm, z wyjątkiem kredytów i pożyczek zabezpieczonych hipotecznie, udzielonych w walucie innej niż złoty. Te pozostały nadal w Deutsche Bank Polska, a ich obsługa jest możliwa poprzez Wirtualny Oddział, serwis telefoniczny oraz system Internetowej Obsługi Kredytu db hipoNET. W Deutsche Bank Polska pozostała także obsługa polskich i zagranicznych korporacji, instytucji finansowych oraz sektora publicznego w ramach Bankowości Inwestycyjnej i Korporacyjnej.