Reklama
Rozwiń
Reklama

Trudna sztuka pisania raportów

Bank of America Merrill Lynch rzuca na szalę swoją nie bez trudu zdobytą renomę czołowej na świecie instytucji analitycznej. Eksperci mają pisać raporty po nowemu.

Aktualizacja: 13.12.2016 11:57 Publikacja: 13.12.2016 11:54

Trudna sztuka pisania raportów

Foto: Bloomberg

Do lamusa odchodzą z rzadka czytywane codzienne sążniste podsumowania rynkowe. Candace Browning, odpowiedzialna za globalne analizy, wymaga od swoich prawie 700 podwładnych, aby swoje raporty opatrywali chwytliwymi tytułami by przyciągnąć uwagę klienteli. Co więcej zachęca ich by formułowali śmielsze prognozy, ale jednocześnie ostrzega, iż przewidywania powinny być trafne. Powtarzające się błędy mogą skutkować zwolnieniem z pracy.

- Wartościowa analiza musi zawierać oryginalne, wybiegające w przyszłość pomysły generujące zarobek – wskazuje Browning podkreślając, że klienci powinni dowiadywać się czegoś nowego. Szefowa globalnych analityków Bank of America Merrill Lynch podkreśla też znaczenie osobowości.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse
Wyprzedaż bitcoina jest oznaką szerszego niepokoju na rynkach globalnych
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Finanse
Prognozy Goldman Sachs dla rynków na 2026 rok
Finanse
Walka o rosyjskie aktywa. Bruksela kontra Bruksela
Finanse
Niesolidny jak czterdziestolatek. Polacy w pętli zadłużenia
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Finanse
Polacy czują potrzebę edukacji finansowej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama