Społeczna odpowiedzialność biznesu w erze Facebooka

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy kończy w tym roku 20 lat! To dobry moment, aby pokazać jej dorobek i zaangażowanie na rzecz polskiego społeczeństwa.

Publikacja: 21.12.2016 15:20

Społeczna odpowiedzialność biznesu w erze Facebooka

Foto: materiały prasowe

Fundacja, założona przy okazji obchodów 125-lecia powstania Banku Handlowego, szybko stała się wiodącą instytucją wśród organizacji pozarządowych. Jej cele, misja oraz nazwa nawiązywały do Leopolda Kronenberga – twórcy Banku Handlowego – skutecznego przedsiębiorcy, a zarazem aktywnego filantropa.

Fundacja realizuje politykę Citi Handlowy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Zgodnie z nią przedsiębiorstwa oraz ich pracownicy podejmują działania na rzecz lokalnych społeczności, wśród których pracują. Znaczenie tego rodzaju działań dla Citi w Polsce i jego pracowników widać w zaangażowaniu podczas tegorocznego Światowego Dnia Citi dla Społeczności, w którym aktywny udział wzięło ponad 2200 osób.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finanse
Drastyczna kara za przelew na Ukrainę. Finanse Rosjan pod kontrolą FSB
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Finanse
Pokażemy wzorcową umowę między bankami a kredytobiorcami
Finanse
Szefowa EBC rozważa wcześniejsze opuszczenie stanowiska
Finanse
Niemcy są największym wierzycielem. Przegoniły Japonię
Prognozy „Parkietu”.
Jak oszczędzać i inwestować w czasach spadających stóp procentowych?