Społeczna odpowiedzialność biznesu w erze Facebooka

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy kończy w tym roku 20 lat! To dobry moment, aby pokazać jej dorobek i zaangażowanie na rzecz polskiego społeczeństwa.

Publikacja: 21.12.2016 15:20

Społeczna odpowiedzialność biznesu w erze Facebooka

Foto: materiały prasowe

Fundacja, założona przy okazji obchodów 125-lecia powstania Banku Handlowego, szybko stała się wiodącą instytucją wśród organizacji pozarządowych. Jej cele, misja oraz nazwa nawiązywały do Leopolda Kronenberga – twórcy Banku Handlowego – skutecznego przedsiębiorcy, a zarazem aktywnego filantropa.

Fundacja realizuje politykę Citi Handlowy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Zgodnie z nią przedsiębiorstwa oraz ich pracownicy podejmują działania na rzecz lokalnych społeczności, wśród których pracują. Znaczenie tego rodzaju działań dla Citi w Polsce i jego pracowników widać w zaangażowaniu podczas tegorocznego Światowego Dnia Citi dla Społeczności, w którym aktywny udział wzięło ponad 2200 osób.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Świat więcej ryzykuje i zadłuża się. Rosną koszty obsługi długu