Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 09.01.2018 20:10 Publikacja: 09.01.2018 20:00
Łukasz Kardas, wiceprezes ds. produktu, sprzedaży i marketingu Black Red White
Od niespełna roku odpowiada za rozwój marki o 27-letniej tradycji. W ciągu pięciu lat BRW połowę przychodów chce czerpać ze sprzedaży zagranicznej. Dziś eksport stanowi 35 proc. obrotów, które w 2017 r. przekroczyły 1,7 mld zł. Za granicą grupa chce nadal rozwijać sprzedaż w kanale B2B. W 2018 r. powstaną też dwa nowe sklepy na Ukrainie i cztery na Słowacji. W kraju BRW skupi się na dalszym rozwoju sprzedaży wielokanałowej, umacniając pozycję w e-commerce i dalej inwestując w tradycyjną sieć salonów. Chce też poprawiać rentowność i optymalizować produkcję. W I kwartale otworzy cztery nowe salony w mniejszych miastach. Te nierentowne grupa sukcesywnie zamyka. Dziś ma ponad 400 własnych i partnerskich sklepów. Rozwija się też oferta – w drugim kwartale ub.r. poszerzono ją o meble minimalistyczne W tym roku pojawią się m.in. meble dla seniorów.
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Dla polskiego sektora motoryzacyjnego, należącego do największych dostawców części i komponentów dla fabryk w Eu...
Gospodarstwom domowym, oprócz gazu ziemnego, oferujemy urządzenia, które poprawiają komfort życia w domu oraz us...
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas