Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.01.2018 20:10 Publikacja: 09.01.2018 20:00
Łukasz Kardas, wiceprezes ds. produktu, sprzedaży i marketingu Black Red White
Od niespełna roku odpowiada za rozwój marki o 27-letniej tradycji. W ciągu pięciu lat BRW połowę przychodów chce czerpać ze sprzedaży zagranicznej. Dziś eksport stanowi 35 proc. obrotów, które w 2017 r. przekroczyły 1,7 mld zł. Za granicą grupa chce nadal rozwijać sprzedaż w kanale B2B. W 2018 r. powstaną też dwa nowe sklepy na Ukrainie i cztery na Słowacji. W kraju BRW skupi się na dalszym rozwoju sprzedaży wielokanałowej, umacniając pozycję w e-commerce i dalej inwestując w tradycyjną sieć salonów. Chce też poprawiać rentowność i optymalizować produkcję. W I kwartale otworzy cztery nowe salony w mniejszych miastach. Te nierentowne grupa sukcesywnie zamyka. Dziś ma ponad 400 własnych i partnerskich sklepów. Rozwija się też oferta – w drugim kwartale ub.r. poszerzono ją o meble minimalistyczne W tym roku pojawią się m.in. meble dla seniorów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Po trzech kwartałach br. wartość inwestycji VC w Polsce była wyższa niż w całym ub. r. – podaje PFR. Choć ostatn...
Coraz więcej Polaków ogranicza wydatki, Unia Europejska przyspiesza odejście od rosyjskiego gazu, a globalna awa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Powinniśmy wypracować lepszy model inwestycji dotyczących infrastruktury krytycznej, tak żeby prawo zamówień pub...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas