Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Popularne memy z nosaczem sundajskim doprowadziły do tego, że sympatyczne zwierzę zostało adoptowane przez polski odział chińskiego koncernu.

Aktualizacja: 07.09.2018 16:13 Publikacja: 07.09.2018 16:04

Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Foto: Anindito Mukherjee

Nosacz sundajski jest znany w Polsce głównie z memów wyśmiewających polskie przywary. Za jego pomocą, w sympatyczny sposób można naśmiewać się z cwaniactwa, skąpstwa i innych cech, którymi nie bardzo można się chwalić, ale które w satyrycznej przesadzie po prostu śmieszą. I właśnie nosacza sundajskiego (ale prawdziwego) zaadoptowała marka chińska Xiaomi, znana z niedrogich smartfonów – kolejki po smartfony tej marki były wyśmiewane również memami z nosaczem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca