Reklama

Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Popularne memy z nosaczem sundajskim doprowadziły do tego, że sympatyczne zwierzę zostało adoptowane przez polski odział chińskiego koncernu.

Aktualizacja: 07.09.2018 16:13 Publikacja: 07.09.2018 16:04

Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Foto: Anindito Mukherjee

Nosacz sundajski jest znany w Polsce głównie z memów wyśmiewających polskie przywary. Za jego pomocą, w sympatyczny sposób można naśmiewać się z cwaniactwa, skąpstwa i innych cech, którymi nie bardzo można się chwalić, ale które w satyrycznej przesadzie po prostu śmieszą. I właśnie nosacza sundajskiego (ale prawdziwego) zaadoptowała marka chińska Xiaomi, znana z niedrogich smartfonów – kolejki po smartfony tej marki były wyśmiewane również memami z nosaczem.

Polski oddział Xiaomi, który zaadoptował nosacza, poprosił przy okazji o nadsyłanie memów z sympatycznym ssakiem z rzędu naczelnych. Komentujący post marki na Facebooku nie zawiedli.

Reklama
Reklama
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama