Reklama
Rozwiń
Reklama

Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Popularne memy z nosaczem sundajskim doprowadziły do tego, że sympatyczne zwierzę zostało adoptowane przez polski odział chińskiego koncernu.

Aktualizacja: 07.09.2018 16:13 Publikacja: 07.09.2018 16:04

Xiaomi zaskakuje. Chiński producent stał się właśnie bardzo polski

Foto: Anindito Mukherjee

Nosacz sundajski jest znany w Polsce głównie z memów wyśmiewających polskie przywary. Za jego pomocą, w sympatyczny sposób można naśmiewać się z cwaniactwa, skąpstwa i innych cech, którymi nie bardzo można się chwalić, ale które w satyrycznej przesadzie po prostu śmieszą. I właśnie nosacza sundajskiego (ale prawdziwego) zaadoptowała marka chińska Xiaomi, znana z niedrogich smartfonów – kolejki po smartfony tej marki były wyśmiewane również memami z nosaczem.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama