Reklama

Jak konsumują media Y i Z, czyli jak dotrzeć do młodych?

Patronat "Rzeczpospolitej": Jakie są ulubione marki pokolenia Y i Z? Co młodemu pokoleniu ma do zaoferowania telewizja? Czy gaming zastąpi media tradycyjne, a może także social media? Czy polskość ma znaczenie dla pokolenia Y i Z – odpowiedzi na te pytania udzielą prelegenci na konferencji MMP Insight Day „Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media”.

Publikacja: 11.10.2019 15:00

Jak konsumują media Y i Z, czyli jak dotrzeć do młodych?

Foto: materiały prasowe

Insight Day to konferencja poświęcona komunikacji z młodym pokoleniem, czyli osobami urodzonymi pomiędzy 1995 a 2012 r. Kim są ludzie, którzy nie znali świata bez stałej łączności i natychmiastowej dostępności informacji? Warto to wiedzieć, bo w 2020 r. będą oni stanowić już 40 proc. wszystkich konsumentów!

– Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP". – Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają – dodaje Wygnański.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama