Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2019 21:00 Publikacja: 26.11.2019 21:00
Od lewej: Michał Masłowski, wiceprezes SII, Michał Perlik, dyrektor biura projektów strategicznych PKN Orlen, Przemysław Barankiewicz, wiceprezes CFA Society Poland, Michał Kobza, dyrektor działu rozwoju rynku GPW, Przemysław Tychmanowicz, „Parkiet”.
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Chociaż programy lojalnościowe dla inwestorów indywidualnych na naszym rynku wciąż są czymś wyjątkowym, to uczestnicy panelu dyskusyjnego, który był poświęcony tej tematyce, podkreślali, że idea ta może przynieść korzyści nie tylko samym akcjonariuszom, ale także spółkom, jak i całemu rynkowi.
Szlaki w kwestii programów lojalnościowych przeciera obecnie PKN Orlen, który rok temu uruchomił program „Orlen w portfelu". – Od początku zakładaliśmy, że będzie on oparty na szeregu korzyści dla naszych akcjonariuszy. Jednym z elementów są rabaty na paliwo i produkty pozapaliwowe dostępne na największej sieci stacji paliw w Polsce. Z drugiej strony w ramach programu kładziemy mocny nacisk na element edukacyjny. Wspólnie z renomowanym instytutem CFA Poland oferujemy dostęp do wiedzy na temat sposobów i form inwestowania. Co istotne, nasze działania w tym obszarze skierowane są nie tylko do profesjonalistów, ale też osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z inwestowaniem. Naturalnie program ma dla nas również wymiar wizerunkowy. Klienci, którzy stają się akcjonariuszami, chętniej polecają nasze produkty i korzystają ze stacji paliw. Kolejna kwestia związana jest z samym akcjonariatem. Zakładamy, że nasze działania będą w długim terminie przekładały się na wzmocnienie relacji inwestora ze spółką – mówił Michał Perlik, dyrektor w PKN Orlen.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Trump grozi 100 proc. cłami na Rosję i stawia ultimatum pokojowe. Liczba ofert pracy w Polsce spada, Bruksela go...
Konsolidacja po stronie pracodawców? To poprawiłoby współpracę i dialog między nami - mówi Marek Górski, nowy pr...
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas