Państwowe spółki chcą kusić polskością

Państwowe spółki chcą promować „Produkt polski" w pociągach, autobusach i na poczcie. Eksperci twierdzą jednak, że nie pochodzenie, ale jakość żywności przyciąga klientów.

Aktualizacja: 20.07.2020 11:14 Publikacja: 19.07.2020 21:00

Państwowe spółki chcą kusić polskością

Foto: Adobe Stock

Ruszyła zapowiadana z szumem wspólna akcja Krajowego Ośrodka Wspierania Rolnictwa i państwowych przewoźników – spółek z grup kolejowych, PKS i Poczty Polskiej. Państwowi gracze będą reklamować polską żywność oznaczoną logo „Produkt polski". Na konferencji podczas podpisania listu intencyjnego wiele słów padło na temat patriotyzmu gospodarczego, dużo mniej – o szczegółach akcji czy jej kosztach.

Reklamy w pociągach

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne