Państwowe spółki chcą kusić polskością

Państwowe spółki chcą promować „Produkt polski" w pociągach, autobusach i na poczcie. Eksperci twierdzą jednak, że nie pochodzenie, ale jakość żywności przyciąga klientów.

Aktualizacja: 20.07.2020 11:14 Publikacja: 19.07.2020 21:00

Państwowe spółki chcą kusić polskością

Foto: Adobe Stock

Ruszyła zapowiadana z szumem wspólna akcja Krajowego Ośrodka Wspierania Rolnictwa i państwowych przewoźników – spółek z grup kolejowych, PKS i Poczty Polskiej. Państwowi gracze będą reklamować polską żywność oznaczoną logo „Produkt polski". Na konferencji podczas podpisania listu intencyjnego wiele słów padło na temat patriotyzmu gospodarczego, dużo mniej – o szczegółach akcji czy jej kosztach.

Reklamy w pociągach

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Rosjanie podlizują się Muskowi. Nazwali go „wyjątkowym liderem”
Biznes
Marchewka Putina dla Trumpa. Zarobi tajemnicza firma i Kreml
Biznes
Kto straci, a kto zyska na amerykańskich cłach? Banki obawiają się darmowych kredytów
Biznes
PGZ otwiera biuro w Brukseli i chce więcej eksportować
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Czy zachodni biznes wróci do Rosji? Wyniki badania są jednoznaczne
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń