Reklama

Polski sektor MŚP chce się rozwijać

Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa jeszcze w tym roku zamierzają wprowadzać nowe produkty i usługi oraz rozszerzać działalność na nowe sektory.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa chcą się rozwijać i zmieniać modele biznesowe obejmując nowe

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa chcą się rozwijać i zmieniać modele biznesowe obejmując nowe sektory.

Foto: Bloomberg

Ze specjalnego badania „Nowoczesne IT w MŚP w 2014 r." wykonanego na zlecenie firmy Microsoft, którym objęto 13 krajów, w tym Polskę, wynika, że firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zamierzają w tym roku dość mocno się rozwijać, zmieniając jednocześnie modele biznesowe. 31 proc. ankietowanych małych i średnich przedsiębiorców wskazało, że zamierza wprowadzić w tym roku nowe produkty i usługi. Około jedna czwarta badanych (23 proc.) planuje rozszerzyć działalność na nowe sektory, a jedna firma na pięć (20 proc.) zamierza zatrudnić nowych pracowników.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama