Reklama

PR idzie w doradztwo

Branża public relations mocniej stawia na zintegrowaną komunikację.

Publikacja: 28.06.2015 22:00

Ranking ZFPR wykazuje ożywienie w branży PR, która coraz mocniej stawia na konsulting i zintegrowaną

Ranking ZFPR wykazuje ożywienie w branży PR, która coraz mocniej stawia na konsulting i zintegrowaną komunikację.

Foto: Flickr

– Klienci coraz częściej oczekują od agencji pomysłu na zintegrowaną komunikację, na strategię działań w różnych kanałach komunikacji – twierdzi Norbert Ofmański, prezes Związku Firm PR. Bardziej zaawansowane usługi wpływają na wzrost efektywności w branży PR – mierzony wartością honorariów (czyli fee income) w przeliczeniu na konsultanta.

Rosną przychody

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama