Aktualizacja: 28.06.2015 22:00 Publikacja: 28.06.2015 22:00
Ranking ZFPR wykazuje ożywienie w branży PR, która coraz mocniej stawia na konsulting i zintegrowaną komunikację.
Foto: Flickr
– Klienci coraz częściej oczekują od agencji pomysłu na zintegrowaną komunikację, na strategię działań w różnych kanałach komunikacji – twierdzi Norbert Ofmański, prezes Związku Firm PR. Bardziej zaawansowane usługi wpływają na wzrost efektywności w branży PR – mierzony wartością honorariów (czyli fee income) w przeliczeniu na konsultanta.
Indie atakują cele w Pakistanie, GDDKiA wykluczy firmy spoza UE z przetargów drogowych, a RPP tnie stopy procent...
W przyszłą środę startuje dziesiąta edycja Impactu. Będzie na nim obecna „Rzeczpospolita”, a uczestnicy imprezy...
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas