Reklama

Koniec z promowaniem medycyny estetycznej przez influencerów

Zmieniają się zasady reklamowania wyrobów i usług medycznych oraz leków. Koniec z promowaniem przez influencerów i koniec z lekarzami w reklamach.

Publikacja: 24.10.2022 18:55

Koniec z promowaniem medycyny estetycznej przez influencerów

Foto: Adobe Stock

Od 1 stycznia 2023 roku wchodzi w życie nowelizacja ustawy o wyrobach medycznych w zakresie ich reklamowania. Przepisy zmieniają się także w zakresie, który mocno dotyczy medycyny estetycznej, którą chętnie reklamowano przy pomocy influencerek w mediach społecznościowych. Zakazane będzie choćby reklamowanie w mediach społecznościowych i tradycyjnych wyrobów opartych na kwasie hialuronowym czy implantów. I to pod groźbą kary w wysokości do 2 mln złotych.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama