Reklama

Młode polskie firmy mają szansę na globalny sukces i przejmują za granicą

Mamy coraz więcej młodych, innowacyjnych firm z szansami na globalny sukces na miarę Skype'a czy Ubera.

Aktualizacja: 08.06.2016 07:08 Publikacja: 07.06.2016 20:04

Foto: 123RF

Rodzimy start-up DocPlanner, do którego należy popularny serwis ZnanyLekarz.pl, gdzie pacjenci wymieniają się opiniami o lekarzach, przejął swojego hiszpańskiego konkurenta – firmę Doctoralia. Dzięki temu polska spółka stała się największym globalnym serwisem do umawiania wizyt lekarskich online.

Globalny lider z Polski

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Reklama
Reklama