– Oficjalnie uruchomiliśmy w środę własny sklep internetowy, w którym można zakupić urządzenie Braster wraz z abonamentem – mówi Marcin Halicki, prezes Brastera. – W kolejnych tygodniach planujemy uruchomienie sprzedaży w sieciach aptecznych. Pierwszą z nich będzie Dr Zdrowie – dodaje. Zaznacza, że w przypadku polskiego rynku własny sklep internetowy oraz sieci apteczne będą stanowiły główne kanały dystrybucji.

Urządzenie będzie sprzedawane w trzech wariantach cenowych. Pierwsza opcja zakłada brak opłaty początkowej i 45 zł miesięcznego abonamentu przez 24 miesiące. Druga przewiduje zapłatę 195 zł opłaty początkowej i 29 zł miesięcznego abonamentu przez 24 miesiące. Trzecia opcja zakłada 891 zł jednorazowej opłaty za urządzenie i dostęp do usługi przez 24 miesiące.

Braster nawiązał również współpracę z Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. Ubezpieczyciel będzie oferował innowacyjne urządzenie swoim klientkom, w ramach specjalnej oferty. W ciągu dwóch tygodni kupi za prawie 100 tys. zł 110 urządzeń wraz z abonamentem ważnym 24 miesiące.

– Zależy nam na współpracy z firmami, które aktywnie działają w zakresie opieki zdrowotnej. Ubezpieczyciele wiedzą, że inwestowanie w profilaktykę w długim terminie jest najtańsze. Chcemy przećwiczyć z Nationale Nederlanden współpracę, tak by zarekomendowali nas swojej spółce matce w Holandii i kolejnym spółkom z grupy, działającym w innych krajach – mówi Halicki.

Do końca tego roku spółka ma podać strategię dotyczącą ekspansji zagranicznej. W połowie przyszłego roku urządzenie ma być dostępne w kilku krajach europejskich.

Program motywacyjny dla zarządu zakłada sprzedaż w tym roku 10 tys. urządzeń. Zdaniem prezesa jest to cel ambitny, ale możliwy do wykonania. W ciągu pięciu lat na polskim rynku ma zostać sprzedane 200 tys. urządzeń.