Reklama
Rozwiń
Reklama

Badanie: 58 proc. przewiduje, że przed Wielkanocą wyda więcej

58 proc. badanych przewiduje, że w związku ze Świętami Wielkanocnymi wyda średnio o 247 złotych więcej na artykuły spożywcze i codziennego użytku, niż na co dzień - wynika z badania Instytutu ARC Rynek i Opinia.

Aktualizacja: 10.04.2017 16:16 Publikacja: 10.04.2017 15:42

Badanie: 58 proc. przewiduje, że przed Wielkanocą wyda więcej

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Jak czytamy w poniedziałkowym komunikacie Instytutu ARC Rynek i Opinia, 72 proc. ankietowanych odwiedzi w tym celu dodatkowe sklepy.

Magdalena Felczak z ARC Rynek i Opinia powiedziała PAP, że średnia wydatków jest wyższa w przypadku rodzin z dziećmi. "Przeznaczą one 282 złote na zakupy, bezdzietni 199" - wskazała. Powyżej 501 złotych zamierza wydać na święta tylko 5 proc. ankietowanych, a 18 proc. przeznaczy na świąteczne zakupy od 101 do 200 złotych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama